حملات شدید به فیل جونز پس از اشتباه بزرگ

حملات شدید به فیل جونز پس از اشتباه بزرگ

پایگاه خبری فوتبالی – اولین بازی فیل جونز برای منچستر یونایتد در این فصل لیگ برتر خوب پیش نرفت. او در دفاعی سه‌نفره در کنار هری مگوایر و ویکتور لیندلوف قرار گرفته بود.

در دقیقه 20 بازی بود که جونز روی توپی ساده، اشتباه کرد و در حالی که به نظر می‌رسید توپ را کنترل می‌کند، در کورس با لیس موسه جا ماند و همان صحنه منجر به گل اول شفیلد یونایتد شد.

بین دو نیمه، جسی لینگارد جای او را گرفت.

گری نویل، مدافع سابق یونایتد گفت: «اگر قرار بود این توپ گل شود، تمام نشانه‌های آن وجود داشت. مگوایر و جونز نمی‌توانستند جلو دویدن موسه و مک‌گولدریک را بگیرند. توپ فوق‌العاده ساده‌ای بود. این ساده‌ترین توپ در دنیای فوتبال برای مدافعان است و فیل جونز نتوانست از پسش برآید. جونز نگاهی به پشت سر کرد و در همان لحظه دوئل را باخت و شفیلد یونایتد را ببینید – چهار بازیکن در محوطه جریمه داشت!»

کاربران در توییتر به‌شدت به جونز حمله کرده‌اند. یک نفر نوشته: «از سال 2011 برای منچستر یونایتد هزینه‌ساز بوده». دیگری هم نوشته: Messy که به معنای «شلخته و آشفته» است و کنایه‌ای هم به Messi دارد. کاربر دیگری نوشته: «این پایان دوران ورزشی فیل جونز در منچستر یونایتد است» و یک نفر هم نوشت: «در ژانویه او را جداشده بدانید».

8444ف