رمضانی: داور باید ۲ پنالتی برای سایپا می‌گرفت

رمضانی: داور باید ۲ پنالتی برای سایپا می‌گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال سایپا تهران گفت: داور بازی با شاهین شهرداری برای تیم ما ۲ پنالتی نگرفت.

به گزارش فوتبالی، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آرمان رمضانی مهاجم تیم فوتبال سایپا تهران درباره تساوی بدون گل تیم‌های سایپا و شاهین شهرداری بوشهر در هفته یازدهم لیگ برتر بیان کرد: موقعیت‌های زیادی روی دروازه شاهین خلق کردیم که از آن‌ها استفاده نکردیم. البته داور هم یکی - دو پنالتی صد در صد مان را نگرفت. در کل ۲ - ۳ بازی است که داوران به ضرر ما اشتباه می‌کنند. وضعیت تیم ما به هیچ وجه خوب نیست.

او درباره اعتراض‌های ابراهیم صادقی به داور بازی گفت: صحنه‌هایی که در این بازی رخ داد واضح بود و هرکسی از بیرون هم دید به من گفت آن صحنه‌ها پنالتی بود. دست کم داور باید یک پنالتی مان را اعلام می‌کرد.

مهاجم تیم سایپا تصریح کرد: اگر داور در دقیقه هفت برای ما پنالتی می‌گرفت و گل می‌شد، شرایط بازی خیلی متفاوت می‌شد. پس از آن صحنه‌ها تیم شاهین عقب نشینی کرده و بازیکنان این تیم اتلاف وقت کردند.

رمضانی درباره ضعف تیم سایپا در گلزنی اظهار داشت: پس از اینکه ۲،۳ بازی گل نزدیم بازیکنان جوان مان استرس گرفتند و نمی‌توانند از موقعیت‌های شان استفاده کنند. در کل دلیل اصلی گل نزدن تیم سایپا همین موضوع است. البته این مسائل توجیه است و باید گل بزنیم. من کاری به پنالتی‌ها ندارم، اما در کل داور تصمیم‌های اشتباه زیادی گرفت. حرف هم بزنیم، محروم می‌شویم.

او درباره دلیل کبودی زیر چشمش گفت: در یک صحنه دست بازیکن حریف به صورتم خورد که این هم جزئی از بازی است. در یک صحنه هم پای بازیکن شاهین به سفید ران من برخورد کرد و ورم کرد. پای من پس از آن صحنه خم نمی‌شد و دیگر نتوانستم بازی کنم.

7413