اتفاق روز؛ ویلموتس می‌رود تا برانکو بیاید

اتفاق روز؛ ویلموتس می‌رود تا برانکو بیاید

پایگاه خبری فوتبالی- اخبار و روایت‌های منتشر شده درباره قطع همکاری فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس را باید جدی گرفت.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که دیروز دو خبرگزاری تسنیم و فارس از احتمال قطع همکاری فدراسیون با مارک ویلموتس خبر دادند و فدراسیون هیچ واکنشی به این دو خبر نشان داد، روزنامه فرهیختگان از تصمیم قطعی فدراسیون برای فسخ قرارداد سرمربی تیم ملی خبر داده است. به نوشته این روزنامه، رئیس فدراسیون فوتبال برای کنار گذاشتن سرمربی بلژیکی به قطعیت رسیده و به دنبال راهی است که طبق بندهای قرارداد، با کمترین هزینه، قرارداد ویلموتس را فسخ کند. ویلموتس در ترکیه حدود دو میلیون یورو دریافتی از ایران داشته که البته این مبلغ برای وی و تمام دستیارانش پرداخت شده است. احتمالا با پرداخت این مبلغ کار برای قطع همکاری با مرد بلژیکی زیاد هم نباید سخت باشد.

گفته می‌شود در جلسه‌ای که هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بعد از باخت تیم ملی به عراق تشکیل داده، اعضا درباره فسخ قرارداد با مارک ویلموتس، با یکدیگر تفاهم داشتند و گویا فدراسیون با سرمربی تیم ملی برای قطع همکاری مذاکره است. به نظر می‌رسد خود مارک ویلموتس هم چندان از فسخ قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران ناراضی نخواهد بود و او هم از این جدایی(احتمالی) استقبال خواهد کرد. 

برانکو تیم ملی را به پرسپولیس ترجیح می‌دهد

گزینه فدراسیون فوتبال مشخص است. برانکو ایوانکوویچ. مربی‌ای که اگر چه مذاکره با فدراسیون را تکذیب کرده اما روزنامه خبرورزشی تیتر یک شماره امروزش را به این موضوع اختصاص داده که پرسپولیس حاضر شده برانکو را به شرط پرداخت مطالباتش به صورت قسطی، به ایران برگرداند منتهی سرمربی فصل گذشته قرمزها به واسطه باشگاه گفته که از تیم ملی پیشنهاد دارد و اگر قرار به برگشت به ایران باشد، تیم ملی را به پرسپولیس ترجیح می‌دهد. این خبر را زمانی باید جدی گرفت که امروز و در برنامه سلام صبح بخیر، مجری برنامه اعلام کرد که وزیر ورزش ترجیح می‌دهد برانکو سرمربی تیم ملی شود تا پرسپولیس. کار به جایی رسید که روزنامه ایران ورزشی به عنوان روزنامه دولت، دقایقی قبل در کانال تلگرامش از انتخاب برانکو به عنوان سرمربی جدید تیم ملی خبر داده و حالا همه منتظر واکنش فدراسیون به اخبار 24 ساعت گذشته هستند.