پیولی: چند سانتی‌متر تا برد فاصله داشتیم

پیولی: چند سانتی‌متر تا برد فاصله داشتیم

پایگاه خبری فوتبالی- استفانو پیولی، سرمربی میلان، پس از تساوی 1-1 شاگردانش مقابل ناپولی، با خبرنگاران گفتگو کرد و با ابراز رضایت از نمایش تیمش، یادآوری کرد که تیمش می توانسته برنده این بازی لقب بگیرد.

به گزارش فوتبالی، در این دیدار ابتدا ناپلی ها با گل هروینگ لوزانو پیش افتادند اما بوناونتورا خیلی زود کار را به تساوی کشید و این نتیجه تا پایان پابرجا ماند.

پیولی در پایان بازی به خبرنگاران گفت:« اطمینان داشتم که تیمم نمایش خوبی ارائه می دهد. ما مقابل یک تیم قدرتمند، جنگیدیم؛ حتی با اینکه چند بازیکن مهم را در اختیار نداشتیم اما آنهایی که به میدان رفتند، خیلی خوب کار کردند. امیدوار بودم یک گل دیگر بزنیم زیرا موقعیت هایی داشتیم و تنها چند سانتی متر با پیروزی فاصله داشتیم. در دو هفته اخیر تیم با تمرکز و نگرش فوق العاده ای تمرین کرد؛ با آگاهی کامل از شرایطی که در آن قرار دارد. البته کمی زمان برد تا ما بتوانیم کارهایی انجام بدهیم. ما 45 روز است که با هم هستیم و دو هفته هم تعطیلات بازی های ملی بود.»

این سرمربی باتجربه در مورد ناکامی تیمش در کسب برد دراین بازی گفت:«من نمایش های اخیر تیم را دوست داشتم و تنها با اختلاف کمی، پیروزی را از دست دادیم. ما اکنون مانند یک تیم بازی می کنیم.» او در بخش دیگری از صحبتهایش واکنش عجیبی به پرسشی درمورد احتمال بازگشت زلاتان به این نشان داد و درپاسخ به این سوال گفت:« شب بخیر...»