رسمی/ بازگشت ماسچرانو به فوتبال آرژانتین

رسمی/ بازگشت ماسچرانو به فوتبال آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی- خاویر ماسچرانو ستاره سابق تیمهای بارسلونا و لیورپول حالا به دنبال ماجراجویی جدیدی در دنیای فوتبال است. این بازیکن باتجربه حالا با ترک فوتبال چین به سرزمین مادری بازگشته و به صورت رسمی به باشگاه استودیانتس دلاپلاتا پیوسته است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 35 ساله حالا و بعد از 14 سال و پس از کسب تجارب فراوان در فوتبال اروپا، مجددا در لیگ آرژانتین به میدان خواهد رفت.

در طول هفته های اخیر صحبتهای زیادی درمورد احتمال انتقال ماسچرانو به استودیانتس به گوش می رسید و ساعاتی پیش این باشگاه آرژانتینی خبر به خدمت گرفتن ماسچرانو را در شبکه های اجتماعی اعلام کرد. خوان سباستین ورون، رئیس باشگاه استودیانتس با انتشار ویدیویی از پکن اعلام کرد که شخصا برای انجام توافقات نهایی با باشگاه هبی فورچون چین، به این کشور سفر کرده تا انتقال ماسچرانو به تیمش را قطعی کند. 

در پستی که در صفحه رسمی باشگاه استودیانتس در توئیتر منتشر شد می خوانیم:« شادی تمام. ما 19 هزار کیلومتر سفر کردیم تا به خاویر خوشامد بگوئیم. استودیانتس خانه توست ماسچرانو.»

ماسچرانو در طول حضور در باشگاه چینی از 28 دیداری که برای تیمش برگزار کرد، در 26 بازی درترکیب اصلی بود. البته او در طول سال 2019 نتوانست با این باشگاه به نتایج مطلوبی دست بیابد و در حال حاضر تیم هبی فورچون چین در رده دوازدهم جدول شانزده تیمی لیگ چین قرار دارد.

6363