سوارز: اگر من جای بوسکتس بودم، به فکر ترک بارسا می افتادم

سوارز: اگر من جای بوسکتس بودم، به فکر ترک بارسا می افتادم

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس سوارز اسطوره فوتبال اسپانیا که سابقه پوشیدن پیراهن تیمهای بارسلونا و اینترمیلان را در کارنامه ورزشی اش دارد و در سال 1960 توپ طلا را فتح کرده بود این روزها به عنوان کارشناس فوتبالی برنامه کاروسل دپورتیوو مشغول به کار است.

به گزارش فوتبالی،او به عنوان کارشناس به آنالیز بازیهای بارسلونا می پردازد. در جریان بازی امروز بارسلونا و لگانس، او حسابی از ارنستو والورده به خاطر تعویض کردن سرخیو بوسکتس در دقیقه 57 انتقاد کرد. آقای سوارز دراین رابطه گفت:« اگر من در این دوره فوتبال بازی می کردم و آن کاری که در این بازی با بوسکتس انجام دادند را با من انجام می دادند، با سرمربی تیم صحبت می کردم و برای جدایی از تیم برنامه ریزی می کردم..بعد از 10 سال بازی در بالاترین سطح فوتبال، نمی توان با یک بازیکن جوری رفتار کرد که انگار تازه کار است.»

او در ادامه صحبتهایش و در دفاع از بوسکتس گفت:« مهمترین نکته در بازی امروز این بود که ما در حال از دست دادن سرخیو بوسکتس در بارسلونا هستیم.» و در آنالیز عملکرد کم فروغ بوسکتس در این فصل پیغام مستقیمی برای والورده داشت:« با بوسکتس کاری می کنند که عملکرد او دائما در حال افت است. این بوسکتسی که این روزها می بینیم، جدای از بحث تعویضها و بازی ندادن به او، هیچ ربطی به بوسکتس واقعی ما که حیرت آور است ندارد. از نظر روحیه ای حسابی به او ضربه می زنند. بوسکتس دیگر شاد نیست و راضی نیست و با شادی و پرانرژی بازی نمی کند.»

در دقیقه 57 بازی امروز بارسلونا مقابل لگانس و درشرایطی که بازی 1-1 دنبال می شد، والورده سرخیو بوسکتس را از زمین بیرون کشید و راکیتیچ را به جای او وارد زمین کرد و بارسا در نهایت به لطف گل آرتورو ویدال با نتیجه 1-2 از سد میزبانش عبور کرد.

6363