فرمول فرگوسن برای بهبود اوضاع در یونایتد: خوش شانسی و صبوری

فرمول فرگوسن برای بهبود اوضاع در یونایتد: خوش شانسی و صبوری

پایگاه خبری فوتبالی- سرالکس فرگوسن سرمربی افسانه ای باشگاه منچستریونایتد در طول دوران حضورش روی نیمکت مربیگری این تیم، شیاطین سرخ را به 13 قهرمانی در لیگ برتر رسانده بود و حالا امیدوار است که این تیم در فصل 20-2019 بتواند با غلبه بر مشکلات به روزهای اوجش بازگردد.

به گزارش فوتبالی، سرالکس که در سال 2013 از سمت هدایت یونایتد و دنیای مربیگری کناره گیری کرد حالا امیدوار است تا اوله گونار سولشر شاگرد سابقش در یونایتد بتواند این تیم را به روزهای پرافتخار بازگرداند.

این روزها یونایتد اوضاع چندان ایده آلی ندارد و حتی تردیدهایی درمورد آینده سولشر روی نیمکت مربیگری این تیم مطرح شده است؛ چرا که در حال حاضر یونایتد در جمع 4 تیم صدرنشین لیگ برتر جایی ندارد ولی سرالکس فرگوسن با صحبتهای اخیرش خوشبینی را به هواداران تیم محبوبش تزریق کرده است. او خواهان آن است تا یونایتد برروی فوتبال پایه ای تمرکز کند و در گفتگو با یونایتد رویو در پاسخ به سوالی در مورد اینده باشگاه گفته:« ما ساختار فوق العاده ای در باشگاه داریم. بازیکنان جوان خوبی داریم که در حال پرورش هستند و این روند هرگز تغییر نکرده است. همیشه این چالش وجود داشته و آنچه در حال حاضر در جریان است هم یک چالش بزرگ است و با کمی خوش شانسی و صبوری اوضاع به کام خواهد شد.»

فرگوسن درعین حال ابراز امیدواری کرده که در صورتی که یونایتد به همان فلسفه همیشگی اش اتکا کند، راه موفقیت روشن خواهد بود. بسیاری از موفقیتهایی که سرالکس فرگوسن با یونایتد کسب کرد با اتکا به ستاره های تیمهای پایه ای این تیم از جمله رایان گیگز، دیوید بکام، پل اسکولز و گری نویل بود. سولشر هم حالا تعدادی از ستاره های آکادمی یونایتد از جمله مارکوس رشفورد و اسکات مک تامینی را در اختیاردارد. سرالکس فرگوسن در ادامه صحبتهایش گفت:« این بازیکنان همه عملکرد خوبی دارند. اوضاع فوتبال پایه در یونایتد خوب است. هر جوانی که به این تیم می رود باید بداند که در تیم بزرگی حضور دارد. من فکر می کنم که انگلیس در حال پرورش بازیکنان جوان خیلی خوبی است که در آینده نماینده کشور خواهند بود و این اتفاق خیلی خوبی است. امیدوارم که در اسکاتلندهم چنین رویه ای دنبال شود.»

6363