دوسلدورف 0 - 4 بایرن مونیخ؛ آتش بازی با هانس فلیک

دوسلدورف 0 - 4 بایرن مونیخ؛ آتش بازی با هانس فلیک

پایگاه خبری فوتبالی- بایرن مونیخ با ارائه نمایشی خوب موفق شد با چهار گل دوسلدورف را مغلوب کند. در دومین دیدار بوندسلیگایی تحت هدایت هانس فلیک و بعد از برتری مقابل دورتموند، بایرن مونیخ امروز نیز کار دشواری مقابل دوسلدورف نداشت و با به ثمر رساندن سه گل در نیمه اول، حریف خود را در نهایت 0-4 مغلوب کرد.

 به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل اول رسید. روی ارسال کرنر، پاوارد در سمت راست صاحب فرصت شد و ضربه او به قصد ارسال، روی سهل انگاری بازیکنان دوسلدورف وارد دروازه این تیم شد.در دقیقه 19 و با پاس زیبای لواندوفسکی، آدامز صاحب موقعیت برای زدن گل دوم بایرن شد اما ضربه زمینی او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

حملات بایرن ادامه یافت و این تیم در دقیقه 27 به گل دوم هم دست یافت. توماس مولر در مقابل دروازه صاحب موقعیت شد و پاس رو به عقب او با ضربه سرژ گناربری همراه شد و بایرن به سومین گل هم دست یافت.

در دقیقه 31 بایرن می توانست به گل سوم هم دست یابد، اما ضربه گنابری روی پاس لواندوفسکی به دیرک دروازه استفن برخورد کرد. اما این پایان کار نبود و بایرن مونیخ در دقیقه 35 به گل سوم هم رسید. روی پاس به بیرون توماس مولر، تولیسو موفق شد از درون محوطه با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه دوسلدورف زننده گل دوم تیمش لقب گیرد. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بایرن مونیخ با برتری 0-3 راهی رختکن شد.

در دقیقه 61 و روی ارسال پاوارد، لواندوفسکی فرصت خوبی برای زدن گل چهارم داشت اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. یک دقیقه بعد و با پاس فلیک، این بار مورالس در مقابل دروازه بایرن صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه او نیز به بالای دروازه رفت. در دقیقه 66 لواندوفسکی با ارسال پریشیچ موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه سر او با عکس العمل زیبای استفن همراه شد.

در دقیقه 71 بایرن به گل چهارم دست یافت. روی پاس لواندوفسکی و ناکامی توماس مولر در زدن ضربه نهایی، کوتینیو در مقابل دروازه خالی موفق به باز کردن دروازه دوسلدورف شد. در دقیقه 82 گیلسمان در مقابل دروازه بایرن صاحب فرصت شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت تا در نهایت بایرن مونیخ با چهار گل دوسلدورف را مغلوب کند.