پیکه: انگار بی حس شده ام؛ سروصداها روی من بی تاثیر هستند

پیکه: انگار بی حس شده ام؛ سروصداها روی من بی تاثیر هستند

پایگاه خبری فوتبالی- جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا بعد از برد ارزشمند تیمش در خانه لگانس در میکسد زون به آنالیز این برد سخت پرداخت.

به گزارش فوتبالی، پیکه دراین رابطه گفت:« بازی مهمی برای تیممان بود. چون این هفته، هفته مهمی را پیش رو داریم. به دنبال بهانه نیستم ولی باد شدیدی می وزید و شرایط سختی بود اما ما می بایست می بردیم و همین کار را هم کردیم.»

پیکه با اشاره به کسب سه امتیاز این بازی و ادامه صدرنشینی تیمش در جدول لالیگا گفت:« همه ما می دانیم که اوضاع تیم باید بهتر شود. الان این برد پاداش بزرگی برای ماست ولی باید بازی تیم را بهتر کنیم و این نکته ای حیاتی برای ماست.»

 اودر بخش دیگری از صحبتهایش به سفرهای پی در پی اش به شهر مادرید برای سازماندهی جام دیویس اشاره کرد و گفت:« سفر به مادرید با هواپیما تنها 40 دقیقه وقت می برد. من به مادرید می روم و برمی گردم. انگار که به محله ای در نزدیکی بارسلونا رفتم. ما در یک سیرک هستیم؛ یک روز به نو  یک اتهام می زنند و تو را می کشند و فردا از تو دفاع می کنند. بعد یک مصاحبه دیگر انجام می دهی وافراد دیگری تو را می کشند. ما به این روند عادت کرده ایم. من درمورد برنامه هایم برای سفر به مادرید با سرمربی تیم صحبت کردم و گفتگوی دوستانه ای داشتیم. ارتباط من با والورده فوق العاده است و خیلی درک متقابل و خوبی از هم داریم. در باشگاه هم اوضاع کاملا خوب است و سعی می کنم که در زمین چمن بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم.»

پیکه ادامه داد:« سروصداها بیشتر از بیرون باشگاه است .. بله من به مادرید سفر می کنم؛ ناهارم را در بارسلونا می خورم و شامم را در مادرید. این هم بخشی از سیرک است ولی من کار خودم را انجام می دهم. به بارسلونا می آیم و فوتبالم را بازی می کنم و بعد به مسائل شخصی ام می پردازم. سفرهای پی در پی به مادرید خسته کننده است؟ به نظر من که نه. سعی می کنم کارها را به ساده ترین روش ممکن پیش ببرم ولی این رسانه ها هستند که دائما از تو انتقاد می کنند. مردم می توانند هرنظری دلشان می خواهد بدهند. من به حرفهایشان احترام می گذارم و تنها چیزی که می خواهم این است که به من احترام گذاشته شود. بعضی ها فکر می کنند که کارهایی که من انجام می دهند درست نیست. خودم می دانم که چه چیزهایی روی من تاثیر می گذارد و چه چیزهایی نه. می دانم که روزی که بارسا ببازد، همه انگشت اتهام را به سمت من می گیرند ولی من به نقطه ای در زندگی رسیده ام که بی حس شده ام. هرچقدر هم که سروصدا کنند سعی می کنم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم. همین و بس.»

6363