ترکیب لیورپول اعلام شد؛ صلاح غایب بزرگ تیم کلوپ

ترکیب لیورپول اعلام شد؛ صلاح غایب بزرگ تیم کلوپ

پایگاه خبری فوتبالی - شاگردان یورگن کلوپ تا دقایقی دیگر در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی کریستال پالاس به مصاف این تیم خواهند رفت. 

به گزارش فوتبالی، لیورپول که فصل جدید لیگ برتر را قدرتمندانه شروع کرده و تا به حال 11 پیروزی و یک تساوی برابر رقیبان خود به دست آورده، امروز برای ادامه روند شکست ناپذیری خود در ورزشگاه خانگی کریستال پالاس به مصاف این تیم خواهد رفت. لیورپول در حال حاضر 34 امتیاز به دست آورده و در صدر جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارد و نزدیکترین رقیب آنها لسترسیتی است که با 26 امتیاز و 8 امتیاز اختلاف در رده دوم جدول ایستاده است. کریستال پالاس نیز با کسب 15 امتیاز در 12 بازی در رده دوازدهم جدول رده بندی جای گرفته است اما به دلیل فشردگی و نزدیکی تیم ها در میانه جدول در صورت کسب پیروزی در این بازی می تواند موقتا خود را تا رده پنجم بالا بکشد. نکته اصلی ترکیب لیورپول در این دیدار غیبت محمد صلاح است. این بازیکن مصری که گفته می شود دوران درمان خود را طی کرده و می تواند در این دیدار لیورپول را همراهی کند باز هم در ترکیب قرار نگرفته است. 

ترکیب لیورپول در این دیدار بدین شرح است: آلیسون بکر، الکساندر آرنولد، لاورن، ویرجیل فن دایک، رابرتسون، فابینیو، واینالدوم، هندرسون، اوکسلید چمبرلین، سادیو مانه، بابی فیرمینو

1070