ترکیب بارسلونا اعلام شد؛ نبرد صدر و قعر جدول

ترکیب بارسلونا اعلام شد؛ نبرد صدر و قعر جدول

پایگاه خبری فوتبالی - شاگردان ارنستو والورده از دقایقی دیگر در ورزشگاه خانگی لگانس و در هفته چهاردهم رقابت های لالیگا مهمان این تیم خواهند بود. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا که با کسب 25 امتیاز از 12 بازی در صدر جدول رده بندی قرار دارد امروز برابر لگانسی به میدان خواهد رفت که با کسب تنها 6 امتیاز از 13 بازی در آخرین رده جدول رده بندی قرار گرفته است. آنها در رقابت های فصل جدید لالیگا تنها یک پیروزی در این 13 هفته ابتدایی به دست آورده اند و 9 شکست و 3 تساوی در کارنامه آنها به چشم می خورد. والورده و شاگردانش امیدوار هستند که با پیروزی در این بازی و توقف یا شکست رئال مادرید در دیدار سخت امشب برابر رئال سوسیه داد بتوانند فاصله خود را با این تیم افزایش داده و به تنهایی در صدر جدول رده بندی لالیگا قرار بگیرند. بارسا در هفته های اخیر عملکرد خوبی را در رقابت های خارج از خانه نداشته اما انتظار می رود که لگانس انتهای جدولی نتواند مشکل خاصی را برای بازیکنان والورده در این دیدار ایجاد کند. 

ترکیب بارسلونا در این دیدار بدین ترتیب است: مارک آندره ترشتگن، جرارد پیکه، اومتیتی، جونیور فیرپو، موسی واگه، بوسکتس، فرنکی دی یونگ، عثمان دمبله، لوییس سوارز، آنتوان گریزمان و لیونل مسی

1070