طعنه لمپارد به مورینیو: خیالتان راحت، هرگز مربی تاتنهام نمی شوم

طعنه لمپارد به مورینیو: خیالتان راحت، هرگز مربی تاتنهام نمی شوم

پایگاه خبری فوتبالی- فرانک لمپارد، سرمربی جوان باشگاه چلسی، در صحبتهایی درمورد ژوزه مورینیو سرمربی سابقش در باشگاه چلسی که حالا هدایت تاتنهام را در دست گرفته، اظهار نظر کرده و تاکید داشته که برخلاف آقای خاص، هرگز حاضر نیست، هدایت تاتنهام، رقیب همشهری را برعهده بگیرد.

به گزارش فوتبالی ، مورینیو که در طول دو دوره حضور روی نیمکت مربیگری چلسی با این تیم، سه قهرمانی در لیگ برتر به دست آورده اخیرا جانشین مائوریسیو پوچتینو در تاتنهام شد؛ این اتفاق در شرایطی رخ داد که او 4 سال قبل گفته بود هیچ وقت حاضر نیست سرمربی این تیم که رقیب دیرینه و همشهری چلسی است، بشود. 

حالا لمپارد اعلام کرده که او مثل مورینیو زیر حرفش نخواهد زد و هرگز روی نیمکت رقیب لندنی نمی نشیند.لمپارد در این رابطه گفت:« قاطعانه می گویم که هرگز  در آینده سرمربی تاتنهام نخواهم شد؛ شما می توانید این صحبتها را تا 10 سال دیگر پخش کنید؛ این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد.» او همچنین در واکنش به برکناری مائوریتسیو پوچتینو از نیمکت مربیگری تاتنهام گفت:« باید بگویم که من احترام زیادی برای او قائل هستم. من چند بار با او دیدار کردم. وقتی مشغول گرفتن مدرک مربیگری بودم، من به تمرین تاتنهام رفتم و او به گرمی از من استقبال کرد. او آدم باکلاسی است.»

او در پاسخ به این سوال که آیا رفتن مورینیو به تاتنهام، بی احترامی او به هواداران چلسی است یا نه، گفت:« مورینیو در باشگاه های زیادی کار کرده و باید به حق کار کردن او احترام بگذارید. این تصمیم او بود و اینکه هواداران شما را قضاوت کنند یا نه، از دست شما خارج است. تاریخ و نتایج خود گویای همه چیز است. جام هایی که او در باشگاه های مختلفی که در آنها کار کرد، به دست آورد، غافلگیر کننده نبود زیرا او تلاش زیادی برای آنها کرد. او این کار را به طور دائم انجام داد. این چیزی است که ما با آن عملکرد او را می سنجیم.»

 6363