برنده بلیط بخت آزمایی، پولش را صرف خرید یک باشگاه کرد

برنده بلیط بخت آزمایی، پولش را صرف خرید یک باشگاه کرد

پایگاه خبری فوتبالی- چند سال پیش فردی به نام کالین ویر برنده مسابقه بخت آزمایی موسوم به «یورو میلیونز» به ارزش 161 میلیون پوندی شد.

به گزارش فوتبالی، در این میان نکته جالب توجهی اتفاق افتاد و آن هم این بود که جناب ویر با پولی که در بخت آزمایی به دست آورده بود، به سراغ باشگاه موردعلاقه اش در لیگ اسکاتلند رفت و باشگاه محبوبش را که پاتریک تیستل نام دارد را خریداری کرد.

«کالین وِیر»، برنده 71 ساله اسکاتلندی، عمده سهام باشگاه و همچنین ورزشگاه اختصاصی آن را خریداری کرد اما قصد دارد زمین خریداری شده را به باشگاه بازگرداند. او ولی  ۵۵ درصد از سهام خریداری شده را به کانون هواداران باشگاه واگذار خواهد کرد تا بنا به صلاحدید آنان این باشگاه اداره شود.

البته او در سال 2011 در بخت آزمایی برنده شده بود و پیش از این هم حدودا 2.5 میلیون پوند از این رقم را در باشگاه گلاسکو رنجرز اسکاتلند هزینه کرده است. هیات مدیره موقتی متشکل از تعدادی از تاجران باتجربه و تنی چند از هواداران باشگاه به عنوان نمایندگان هواداران، تشکیل و مدیریت تیم را عهده‌دار خواهند شد.

برنده خوش شانس بخت آزمایی مدعی شد که اعلامیه‌های بعدی را در خصوص برنامه‌های خود در راستای سرمایه گذاری در آکادمی باشگاه تیستل منتشر خواهد کرد.

6363