خشم والورده: چرا همه سوالات درمورد نگرانی های من است؟

خشم والورده: چرا همه سوالات درمورد نگرانی های من است؟

پایگاه خبری فوتبالی- ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، در کنفرانس خبری اش قبل از بازی این هفته بارسا مقابل لگانس شرکت کرده و درمورد مسائل مختلفی اظهارنظر کرده است.

به گزارش فوتبالی، والورده در بخشی از صحبتهایش درموردمشارکت جرارد پیکه در برگزاری رقابت های تنیس دیویس کاپ اظهار نظر کرده و گفته که حضور او در سازماندهی و مدیریت این تورنمنت که این هفته در شهر مادرید برگزار می شود، تمرکز او را برای دیدار آبی و اناری ها مقابل لگانس به هم نمی زند.

والورده در مورد حضور پیکه در جمع مدیران برگزاری رقابتهای جام دیویس در مادرید گفت:« اگر ببینم که پیکه تمرکز خوبی دارد و  برای بازی آماده است، در مصاف با لگانس به میدان خواهد رفت.  من با او صحبت کردم و دیدم که کاملا روی بازی متمرکز است. پیکه علاقه مندی هایی خارج از فوتبال دارد؛ این در حالی است که خیلی از بازیکنان به این دلیل که فقط از فوتبال سر در می آورند، مورد انتقاد قرار می گیرند. باید ببینیم که آیاپیکه اجازه پیدا می کند در دیویس کاپ حضور پیدا کند یا نه. فعلا باید او را راحت بگذاریم زیرا یک بازی مهم در پیش داریم.»

والورده در بخش دیگری از صحبتهایش در پاسخ به سوالی تکراری درمورد آنتوان گریزمان انتقاد نشان داد و گفت:«چرا سوال های زیادی با این جمله شروع می شود که "آیا نگران هستید که...؟" چیزی که من به آن فکر می کنم این است که گریزمان با ماست و می تواند کارهای زیادی برای ما انجام بدهد، گل بزند و سرنوشت بازی را تغییر بدهد.»

این سرمربی اسپانیایی درمورد رویارویی تیمش با لگانس هم صحبت کرد. لگانس دراین فصل از رقابتهای لالیگا عملکرد قدرتمندانه ای نداشته و با کسب 6 امتیاز از 13 بازی در قعر جدول قرار گرفته و همین باعث شده تا سران باشگاه با برکناری سرمربی تیمشان، خاویر آگیره سرمربی سابق اتلتیکومادرید را به خدمت گرفتند. والورده درمورد این تغییرات در تیم حریف گفت:« یک چیز واضح است و آن، این است که آنها یک انگیزه دهنده بزرگ دارند. نتایج آگیره را می توانید ببینید. او شیوه خاص خودش را برای کار با بازیکنان دارد.نمی دانم او چه تغییراتی در تیم ایجاد خواهد کرد. ما تجربه بدی از شکست مقابل آنها داریم بنابراین واقعا می خواهیم پیروز شویم.»

والورده درمورد غایبان تیمش دراین بازی، از جمله نلسون سمدو، جوردی آلبا و سرخی روبرتو به دلیل مصدومیت و محرومیت گفت:«من نگران نیستم زیرا ما برای شرایط اضطراری بازیکنانی داریم. ما تیم B هم داریم. احتمالاتی هم وجود دارد که شکل بازی مان را تغییر بدهیم یا آن را حفظ کنیم.»

6363