فلاح‌ زاده: سایپا در پایان لیگ جزو تیم‌های بالای جدول خواهد بود

فلاح‌ زاده: سایپا در پایان لیگ جزو تیم‌های بالای جدول خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی- حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان سایپا ابراز امیدواری کرد این تیم در پایان فصل جاری لیگ برتر فوتبال جزو تیم‌های بالای جدول باشد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، حامد فلاح‌زاده، در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: وقفه در لیگ به تیم‌ها ضربه می‌زند و سایپا هم مانند سایرین از فاصله سود نمی‌برد، اما اگر این وقفه به نفع تیم ملی باشد اشکالی ندارد. موضوع این است که لیگ تعطیل می‌شود و تیم ملی هم نتیجه نمی‌گیرد یعنی به لیگ لطمه می‌خورد در حالی که فوتبال ملی هم موفق نمی‌شود؛ این اتفاق خوبی نیست.

وی در ادامه در خصوص شرایط سایپا پیش از تعطیلات لیگ خاطرنشان کرد: ما در سه هفته اخیر وضعیت بهتری پیدا کرده بودیم، ولی به‌هر حال سعی کردیم در این وقفه، روی ساختار دفاعی خومان کار کنیم. به شما اطمینان می‌دهم سایپا در آخر فصل جزو تیم‌های بالای جدول باشد. ما بیشتر بازی‌های سخت خودمان را انجام دادیم و ۵ بازی باقی‌مانده تا پایان نیم‌فصل اول زیاد دشوار نیستند.

سنگربان سایپا پیرامون ادامه فصل تصریح کرد: اگر تا پایان نیم‌فصل بتوانیم به نیمه بالای جدول برسیم، در نیم‌فصل دوم می‌توانیم در جمع تیم‌های بالای جدول باشیم. تا پایان نیم‌فصل اول هم بیشتر بازی‌ها در خانه خودمان است که امتیاز خوبی برای ما محسوب می‌شود. سایپا در این فصل جوانگرایی کرد و به نظرم در فصل بعد می‌تواند به سهمیه آسیا هم برسد.

فلاح‌زاده در پایان در مورد پیش‌بینی خود از بازی‌های پیش‌رو تا پایان نیم‌فصل گفت: شرایط ما بعد از دو مساوی برابر تیم‌های صدر جدولی بهتر شد و به‌دنبال این هستیم که در ادامه مسابقات لیگ موفق ظاهر شویم و عملکرد بهتری ارائه کنیم. امیدوارم روند خوبمان را در هفته‌های آینده با این تیم جوان ادامه دهیم و شرایط خوبی در جدول به دست آوریم.

4344