خیز سران بایرن برای به خدمت گرفتن پوچتینو

خیز سران بایرن برای به خدمت گرفتن پوچتینو

پایگاه خبری فوتبالی- سران باشگاه تاتنهام روز گذشته به یک باره و به صورت ناگهانی، مائوریسیو پوچتینو سرمربی ۴۷ ساله و آرژانتینی شان را برکنار کردندو کمی بعد ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی دنیای فوتبال به صورت رسمی جایگزین او شد. 

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که در طول یک سال اخیر تیمهای بزرگ و مطرح اروپایی خواهان به خدمت گرفتن پوچتینو بودند، حالا به نظر می رسد که سران بایرن مونیخ خیلی زود برای مذاکره و به خدمت گرفتن این سرمربی آرژانتینی دست به کار شده اندو قصد دارند که در پایان فصل او را به عنوان سرمربی جدید تیمشان معرفی کنند.

در طول تابستان صحبت های زیادی درمورد احتمال حضور پوچتینو روی نیمکت مربیگری تیمهای بزرگی مثل رئال مادرید و یونایتد مطرح بود. اما گویا حالا او در مسیر پیوستن به بایرن مونیخ قرار دارد. چندی پیش سران باشگاه بایرن مونیخ با برکناری نیکو کواچ سرمربی کروات تیمشان، هدایت باواریایی ها را به هانسی فلیک سپردند و اخیرا اعلام کردند که فلیک از این پس به عنوان سرمربی رسمی باشگاه مشغول به کار خواهد بود. حالا روزنامه بیلد در گزارشی به این نکته اشاره کرده که هانسی فلیک که سالها دستیار یواخیم لو در تیم ملی فوتبال آلمان بود، تا پایان فصل هدایت بایرن را برعهده خواهد داشت و در فصل جدید هدایت باواریایی ها به پوچتینو سپرده خواهد شد. از سوی دیگر در طول این مدت این سرمربی آرژانتینی هم فرصت لازم را جهت یادگیری زبان آلمانی خواهد داشت تا در فصل جدید با تسلط به زبان آلمانی هدایت تیم را عهده دار شود.

از سوی دیگر حسن صالیحمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن هم ارتباط خوبی با پوچتینو دارد و همین ارتباط صمیمانه و نزدیک ممکن است این سرمربی آرژآنتینی را به آلیانس آرنا نزدیک کند.

6363