تیاگو سیلوا: زلاتان به خاطر من به پی.اس.جی پیوست

تیاگو سیلوا: زلاتان به خاطر من به پی.اس.جی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- تیاگو سیلوا مدافع برزیلی و باتجربه باشگاه پاری سن ژرمن در صحبتهایی ادعا کرده که زلاتان ابراهیموویچ در سال 2012 به خاطر او به این تیم آمده بود.

به گزارش فوتبالی، این دو بازیکن توانا هر دو در سال 2012 به تیم پاریسی پیوستند و نقش موثری در پیشرفت پی.اس.جی داشتند. ایبرا خیلی زود تیم پاریسی را ترک کرد ولی تیاگو سیلوا در پاریس ماندو حالا یکی از مهره های ارزشمند این تیم به حساب می آید.

حالا تیاگو سیلوا در گفتگویی خاص و جالب توجه در مورد حضورش درتیم پاریسی و پیوستن ایبرا به این تیم گفت:« در سال 2012 و زمانی که به تازگی قراردادم را با پی اس جی امضا کرده بودم، زلاتان به من زنگ زد. او در آن زمان از من پرسید که آیا واقعا قصد رفتن به پاریس را دارم؛ من به او جواب دادم که بله و حتی  قراردادم را هم امضا کرده ام. زلاتان در واقع به خاطر من به پاری سن ژرمن آمد. زلاتان پسر خوبی است و من دائما با او در ارتباط هستم و احترام زیادی برایش قائلم.»

سیلوا در مورد احتمال تمدید قراردادش با باشگاه پاریسی ادامه داد:«امیدوارم که این اتفاق زودتر رخ دهد. به زودی دراین باره صحبت خواهیم کرد. دوست دارم  در پی اس جی بمانم و به پیشرفت باشگاه کمک کنم؛ فکر می کنم دراین هشت سال هم این کار را انجام داده باشم.  پاریس بخش بزرگی از زندگی من است و هیچ کس نمی تواند آن را از بین ببرد. من یک برزیلی هستم که در ریو متولد شدم اما خانه دوم من پاریس به حساب می آید.»