ملاقات رونالدو با سرمربی یوونتوس برای رفع اختلافات

ملاقات رونالدو با سرمربی یوونتوس برای رفع اختلافات

سایت رسمی فوتبالی - کریستیانو رونالدو پس از وقفه بازیهای ملی دوباره به مادرید برگشت. مکهاجم یوونتوس در خدمت تیم ملی پرتغال بود و نقشی کلیدی در بازیهای این تیم مقابل لیتوانی و لوکزامبورگ با گلهایش داشت.

به گزارش فوتبالی، حالا رونالدو پس از پایان بازیهای ملی دوباره با مائوریزیو ساری سرمربی یوونتوس دیدار می کند. رونالدو در بازی آخر یوونتوس قبل از بازیهای ملی، پس از آن که در مقابل میلان تعویض شد با اخم و خشم به رختکن رفت و مستقیما از ورزشگاه خارج شد. در آن زمان همه مطمئن بودند که او قهر کرده است اما بازیکن پرتغالی و ساری سعی کردند که با توجیه مصدومیت شرایط را آرام کنند و بگویند که دلیل اصلی این تعویض، مصدومیت بوده است.

ساری در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی مقابل میلان گفت که رونالدو دچار مصدومیت شده و این بازیکن هم در مصاحبه اخیرش بعد از بازی تیم ملی پرتغال این ماجرا را تائید کرده است.

توتواسپورت گزارش داده است که رونالدو و ساری در مرکز تمرین یوونتوس با هم جلسه خواهند گذاشت تا اختلاف هایشان را با همدیگر حل کنند. دو طرف تلاش می کنند تا به توافق برسند. یوونتوس شنبه باید به مصاف آتالانتا برود که احتمال می رود که رونالدو بتواند بدون هیچ مشکلی در این مسابقه 90 دقیقه به میدان برود. اخیرا شایعاتی هم در مورد جدایی رونالدو از یووه مطرح شده بود.