سرمربی اخراجی اسپانیا در حال آماده کردن بیانیه ای تند علیه رئیس فدراسیون

سرمربی اخراجی اسپانیا در حال آماده کردن بیانیه ای تند علیه رئیس فدراسیون

سایت رسمی فوتبالی - روبرت مورنو سرمربی اخراجی تیم ملی اسپانیا در نظر دارد که به زودی در بیانیه ای پاسخ رئیس فدراسیون را بدهد و ادعاهای وی را تکذیب کند.

به گزارش فوتبالی، روبرت مورنو می گوید که از جلسه میان روبیالس و لوئیز انریکه که به بازگشت مربی اسبق بارسلونا به تیم ملی اسپانیا منجر شده، خبر نداشته است. در حقیقت روبرت مورنو از روبیالس قول گرفته بود که تا یورو در تیم ملی بماند و به همین خاطر بازگشت انریکه و اخراج او را درک نمی کند.

سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا در نظر دارد که با کمک گروهی از وکلا، پاسخ انریکه را بدهد. احتمالا بیانیه مورنو به صورت نوشتاری خواهد بود. مورنو نمی خواهد که کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند چرا که نگران است که چنین کاری به آینده مربیگری او ضربه بزند اما نمی خواهد که ساکت بماند و با توجه به این که حس می کند به او ظلم شده، می خواهد پاسخ بدهد. او به زودی بیانیه ای کتبی را در مورد برکنار شدنش منتشر خواهد کرد.

در حال حاضر اختلاف مورنو و روبیالس به حدی است که به هیچ وجه با هم صحبت نمی کنند. لوئیز انریکه که به خاطر سرطان دخترش (که به مرگش منجر شد) از سرمربیگری تیم ملی اسپانیا استعفا داده بود، دوباره و پس از صعود اسپانیا به یورو به این تیم برگشت و بدین ترتیب روبرت مورنو برکنار شد.