سوژه روز؛ تجربه‌ای که به درد جهانبخش می‌خورد

سوژه روز؛ تجربه‌ای که به درد جهانبخش می‌خورد

پایگاه خبری فوتبالی- تجربه بازیکن رومانیایی برایتون می‌تواند به درد علیرضا جهانبخش بخورد.

به گزارش فوتبالی، علیرضا در دومین فصل حضورش در لیگ جزیره اصلا روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذراند. جهانبخش، در این فصل فقط در یک بازی برای برایتون به میدان رفته که آن بازی هم در لیگ جزیره نبوده و مربوط به جام اتحادیه انگلیس بوده است.

نیمکت نشینی یا بهتر بگوییم سکونشینی علیرضا در برایتون باعث شده که او تیم ملی را هم از دست بدهد و خبری از نام او در دو فهرست آخر تیم ملی نباشد منتهی مدیر برنامه‌های او به مانند گذشته امیدوار است که علیرضا بتواند بالاخره حقش را در این تیم بگیرد.

در چنین شرایطی مصاحبه بازیکن فصل گذشته برایتون، می‌تواند مورد توجه علیرضا و مدیر برنامه‌هایش قرار بگیرد. فلورین آندونه که به صورت قرضی از برایتون راهی گالاتاسرای شده، در مصاحبه‌ی با سایت theathletic گفته:" دوست ندارم دوباره به برایتون برگردم چرا که فکر می کردم بازیکن مهمی برای این تیم باشم و بتوانم زمان بیشتری در ترکیب برایتون به میدان بروم اما این اتفاق نیفتاد"

این مهاجم رومانیایی که در دوران حضورش در برایتون، فقط در 9 بازی در ترکیب اصلی حضور داشته، اگر چه با پیشنهاد تیم انگلیسی برای بازگشت مواجه شده اما ترجیح می‌دهد کماکان در گالاتاسرای بماند.

شاید علیرضا و مدیر برنامه‌هایش با خواندن این مصاحبه، به این نتیجه برسند که انتقال قرضی به تیمی دیگر که در آن فرصت بازی برای جهانبخش مهیاست، می‌تواند گزینه به مراتب بهتری به نسب سکونشینی در لیگ جزیره باشد.

1984