کنایه سنگین هافبک اسپانیایی میلان به سیاستمدار ایتالیایی

کنایه سنگین هافبک اسپانیایی میلان به سیاستمدار ایتالیایی

سایت رسمی فوتبالی – ماتئو سالوینی، وزیر کشور سابق ایتالیا طرفدار میلان است و هر از گاهی در شبکه های اجتماعی از مدیران، مربیان و بازیکنان روسونری ها حمایت می کند.

به گزارش فوتبالی، آخرین قربانی حملات لفظی سیاستمدار ایتالیایی، سوسو  هافبک اسپانیایی  میلان بوده است. دیروز صفحه اینستاگرام میلان، پیام تبریکی برای تولد 26 سالگی سوسو منتشر کرد که سالوینی زیر این پست کامنتی کنایه آمیز در مورد این هافبک منتشر کرد:"تولدت مبارک. امیدوارم که بابانوئل کمی سرعت، جنگندگی و انگیزه برای بازی کردن به تو بدهد."

سوسو اما خیلی سریع پاسخ وی را داد:"ممنون سالوینی. امیدوارم که بابانوئل به تو هم کمی سرعت، جنگندگی و توانمندی برای مدیریت بهتر یا بهتر بگویم بسیار بهتر کشوری را بدهد که دوستش دارم."

پیام سوسو بازتاب گسترده ای در میان هواداران داشته است. کامنت او بیش از 25 هزار لایک خورده در حالی که کامنت سالوینی کمتر از سه هزار لایک خورده است.

سوسو مثل همه هم تیمی هایش در میلان شروع فصل مشکلی داشته است (هر چند که پیروزی اخیر میلان مقابل اسپال با ضربه کاشته دقیقه او بدست آمد). این هافبک اسپانیایی به تازگی از اساندرو لوچی وکیل سابقش جدا شده و گفته می شود که کارش را با مینو رایولا وکیل بازیکنانی نظیر دوناروما، بوناونتورا و رومانیولی اغاز خواهد کرد.