تحلیل فروتن درباره باخت تیم ملی؛ تقصیر کی‌روش است!

تحلیل فروتن درباره باخت تیم ملی؛ تقصیر کی‌روش است!

پایگاه خبری فوتبالی - روزنامه ایران‌ورزشی تحلیل بهمن فروتن درباره باخت تیم ملی به عراق را منتشر کرده که بخشهای مهم آن را برایتان انتخاب کرده‌ایم:

  • بازیکنان متأسفاته مرفه شدند و آنجایی که دردشان بگیرد وارد نمی‌شوند. هجده‌قدم مکان دردآوری است، برای همین در بازی با عراق دیدیم که کمتر در این محوطه حضور داشتیم. من در مقطعی از بازی در کنار خط یکی دو بازیکن را دیدم که اصلاً فکر نمی‌کردم در زمین باشند، چراکه اصلاً آنها را ندیده بودم.»
  • باید بگویم فوتبال ما از دو چیز رنج می‌برد؛ یکی بحث شرط‌بندی و دیگری دوپینگ که متأسفانه در هر دو مورد عملکرد ضعیفی داشتیم. همه ما می‌دانیم که فارغ از برخی مواد نیروزا که در لیست دوپینگ بین‌المللی وجود دارد، برخی مواد نیروزا هم هستند که ورزشکاران از آن استفاده می‌کنند و البته بیش از آنکه از آن استفاده ببرند، دچار افت می‌شوند. واقعیت این است که وقتی بازیکنان در سطح دیگری به میدان می‌روند و البته چندتا آدم با روپوش سفید می‌بینند، کار گره می‌خورد و دیگر نمی‌شود روی همه توان آنها حساب باز کرد. شما نگاه کنید آیا در چند سال اخیر بازیکنی به‌خاطر دوپینگ محروم شده است؟
  • کی‌روش به‌عنوان مربی که کارنامه بسیار خوبی داشت. یک عقبه بسیار خوب که در همه سطوح کار کرده بود، داشت، اما باید بگویم آقای کی‌روش هشت سال به فوتبال ما خیانت کرد حالا کم‌کم متوجه می‌شویم که چرا خیانت کرده است. چرا باید تیمی که مربی مثل کی‌روش هشت سال روی آن کار کرده بود، هنوز چند ماه نگذشته به این وضعیت برسد که دو بازی در مقابل تیم‌های متوسط آسیا پشت سر هم ببازد. مشخص می‌شود که نتایج نسبی تیم ملی به‌خاطر عقبه کی‌روش بوده است و نه پیشرفت در فوتبال کشورمان.

    1984