رسمی؛ ژوزه مورینیو هدایت تاتنهام را به عهده گرفت

رسمی؛ ژوزه مورینیو هدایت تاتنهام را به عهده گرفت

سایت رسمی فوتبالی - پس از برکناری مائوریسیو پوچتینو از تاتنهام به دلیل نتایج ضعیف، دنیل لوی تصمیم گرفت که ژوزه مورینیو را به عنوان جانشین او انتخاب کند. مربی پرتغالی تا سال 2023 قرارداد بست هر چند که مبلغ دستمزدش مشخص نیست.

به گزارش فوتبالی، تیم لندنی که فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده بود، فصل آسانی را پشت سر نگذاشته بود. آنها حالا ژوزه مورینیو که 25 جام مختلف شامل دو قهرمانی چمپیونزلیگ را در کارنامه اش داشت، به خدمت گرفت. مورینیو پس از اخراج منچستریونایتد در دسامبر سال گذشته بدون تیم مانده بود. او حالا باید تلاش کند تا تاتنهام را به رده های بالای جدول برگرداند. تیم شمال لندن در حال حاضر در رتبه چهاردهم لیگ انگلیس قرار دارد و بیست امتیاز تا صدر جدول فاصله دارد. آنها در چمپیونزلیگ شانس زیادی برای صعود به مرحله بعدی دارند هر چند که احتمال صدرنتشینی آنها در گروه کم است چرا که اختلافشان با بایرن مونیخ زیاد است.

دنیل لوی مالک باشگاه تاتنهام در مورد استخدام مورینیو گفت:"با ژوزه صاحب یکی از موفق ترین مربیان دنیای فوتبال شده ایم. تجربه زیادی دارد و می تواند به تیم انگیزه بدهد. مربی بسیار بزرگی است. در همه باشگاه هایی که بوده جام برده است. حس می کنیم که می تواند  به رختکن انرژی و اعتماد به نفس بدهد."

ژوزه مورینیو هم در مورد حضورش در تاتنهام گفت:" به ملحق شدن به باشگاهی که سرمایه بی نظیری دارد، افتخار می کنم. کیفیت تیم و آکادمی آنها برای من تحسین برانگیز است. "