مصدومیت هافبک رئال مادرید بیشتر از حد انتظار؛ غیبت خامس تا پایان 2019

مصدومیت هافبک رئال مادرید بیشتر از حد انتظار؛ غیبت خامس تا پایان 2019

سایت رسمی فوتبالی - خامس رودریگز هافبک کلمبیایی رئال مادرید به علت مصدومیت از ناحیه زانوی چپ تا پایان سال 2019 نمی تواند بازی کند.

به گزارش فوتبالی، خامس رودریگز از ناحیه زانوی پای چپ در تمرینات تیم ملی کلمبیا مصدوم شده و حداقل شش هفته از میادین دور خواهد بود. بدین ترتیب او ال کلاسیکوی ماه آینده را از دست  می دهد و بازی بعدی او در سال 2020 خواهد بود.

خامس در تمرین تیم ملی کلمبیا در میامی مصدوم شد و دو بازی دوستانه تیم ملی کشورش مقابل پرو و اکوادور را از دست داد. در ابتدا به نظر می رسید که هافبک تیم ملی کلمبیا دو تا سه هفته از میادین دور خواهد بود اما تست های پزشکی جدید نشان می دهند که او حداقل شش هفته بازی نخواهد کرد. خامس شنبه و یکشنبه گذشته را در میامی ماند و با همسر سابقش و دخترش ملاقات کرد و بعد از آن به مادرید برگشت تا مورد درمان قرار بگیرد.

آخرین باری که خامس پیراهن رئال مادرید را به تن کرد در بازی مقابل گالاتاسرای در استانبول بود که رئال با تک گل کروس در آن بازی به پیروزی رسید. این بازی در روز 22 اکتبر انجام شد. از آن به بعد این بازیکن کلمبیایی دیگر پیراهن رئال را به تن نکرد. زیدان قبل از بازی رئال مادرید و ایبار در ایپوروا گفت که خامس مصدوم نیست  اما هنوز آمادگی بازی کردن را ندارد. این بازیکن به اردوی تیم ملی کلمبیا زیر نظر کی روش رفت و در آن جا مصدومیتش تشدید شد.