عصبانیت کاسیاس از احتمال برکناری مورنو: ما کشور مسخره‌ای هستیم!

عصبانیت کاسیاس از احتمال برکناری مورنو: ما کشور مسخره‌ای هستیم!

پایگاه خبری فوتبالی - ایکر کاسیاس، دروازه بان سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، نسبت به احتمال برکناری رابرت مورنو از سرمربیگری اسپانیا واکنش شدیدی نشان داد. 

به گزارش فوتبالی، تیم ملی اسپانیا شب گذشته موفق شد در رقابت های انتخابی یورو 2020 با 5 گل از سد رومانی عبور کند اما پیش از به صدا در آمدن سوت پایان بازی بسیاری از رسانه های این کشور مدعی شدند که مورنو در آستانه برکناری از هدایت این تیم قرار داشته و لوییس انریکه قصد بازگشت به نیمکت این تیم را دارد. روزنامه اسپانیایی مارکا نیز مدعی شد که مورنو پس از بازی با چشمانی اشک بار از بازیکنان تیم خود خداحافظی کرده است. این در حالی است که مورنو و بازیکنان پس از بازی حاضر به صحبت با رسانه ها نشده و حتی از میکسدزون نیز عبور نکردند تا احتمال رخ دادن این اتفاق بیش از پیش قطعی به نظر برسد. ایکر کاسیاس که سال های طولانی وظیفه حراست از دروازه تیم ملی اسپانیا را بر عهده داشت، در واکنش به احتمال برکناری مورنو و بازگشت انریکه در صفحه شخصی توییتر خود نوشت: " ما کشوره مسخره ای هستیم... به امید موفقیت اسپانیا! "

انریکه چند ماه قبل و به دلیل ابتلای دخترش به بیماری سرطان از هدایت تیم ملی اسپانیا کناره گیری کرد و چند هفته پس از این اتفاق نیز دخترش از دنیا رفت. پس از کناره گیری انریکه این مورنو دستیار او بود که جانشین انریکه روی نیمکت تیم ملی اسپانیا شد. 

1070