جونیور در تمرینات روپایی می‌زند و پشت دروازه بازی می‌کند!

جونیور در تمرینات روپایی می‌زند و پشت دروازه بازی می‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی- خبر ورزشی نوشت: با نظر کالدرون جونیور اغلب در تمرینات پشت دروازه‌ها و دور از سایرین روپایی می‌زند و برای خودش با توپ بازی می‌کند! 

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، زمانی که مدیران سابق باشگاه پرسپولیس با جونیور براندائوی برزیلی قرارداد بستند گفته شد او قرار است مشکل گلزنی این تیم را حل کند. نه تنها در ادامه جونیور برای پرسپولیس گل نزد بلکه در بازی‌هایی هم که به میدان رفت حتی یک شوت درست و حسابی به چهارچوب دروازه حریفان هم نداشت! بر همین اساس گابریل کالدرون هم خیلی زود از این مهاجم برزیلی ناامید شد و او را در لیست مازاد قرار داد. تا اینجای ماجرا را می‌دانستید، اما آنچه شاید ندانید مربوط به تمرینات اخیر باشگاه پرسپولیس است. اگر این روز‌ها گذرتان به تمرینات پرسپولیس افتاده باشد حتماً دیده اید که جونیور براندائو دیگر در جمع بازیکنان اصلی این تیم کار نمی‌کند. با نظر کالدرون این مهاجم برزیلی اغلب در تمرینات پشت دروازه‌ها و دور از سایرین روپایی می‌زند و برای خودش با توپ بازی می‌کند!

جونیور به زبان انگلیسی هم مسلط نیست و نمی‌تواند با سایرین ارتباط بگیرد. او فقط بلد است سلام و علیک کند و با هیچ یک از همبازیانش ارتباط کلامی ندارد. او خودش هم متوجه شده دیگر در برنامه‌های کالدرون جایی نداشته و با این مسئله کنار آمده است. فقط می‌ماند قرارداد ۵۰۰ هزاریورویی جونیور که مدیران سابق پرسپولیس همان بدو عقد قرارداد هول هولکی ۱۵۰ هزار یورو هم به او پرداخت کرده‌اند. ۳۵۰ هزار یورو از قرارداد جونیور براندائو باقی مانده که مبلغ کمی هم نیست. باشگاه پرسپولیس باید این مبلغ را به مهاجم بی‌کیفیت خارجی پرداخت کند یا اینکه با جونیور براندائو و مدیربرنامه‌هایش برای فسخ به توافق برسند. شنیدیم باشگاه پرسپولیس حاضر است ۱۰۰ هزار یورو به طور اقساط به جونیور براندائو بپردازد، اما مدیربرنامه‌های این بازیکن هنوز پاسخی به پیشنهاد این باشگاه نداده است. 

4344