گلزن دربی: کالدرون شرایط بازیکنان را به خوبی درک می‌کند

گلزن دربی: کالدرون شرایط بازیکنان را به خوبی درک می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم جوان پرسپولیس گفت: اینکه نتوانی تمرین یا بازی کنی سخت است، ولی باید یک جوری با آن کنار می‌آمدم. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی،  تمرین دیروز سرخپوشان تهرانی در حالی برگزار شد که مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در تمرینات گروهی شرکت کرد.

مصدومیت تو تمام شد؟
بله خدا را شکر توانستم با کمک پزشکان پرسپولیس مصدومیت را پشت سر بگذارم.

بعد از گلزنی در شهرآورد بدشانسی آوردی و...
آن گل زحمت همه بچه‌ها و اعتماد آقای کالدرون بود. خدا را شکر که پرسپولیس برنده شهرآورد شد، اما به هر حال مصدومیت در فوتبال حرفه‌ای امری طبیعی است.

یعنی راحت با آن کنار آمدی؟
اینکه نتوانی تمرین یا بازی کنی سخت است ولی باید یک جوری با آن کنار می‌آمدم. جا دارد از کادر پزشکی باشگاه پرسپولیس تشکر کنم که این مدت خیلی به من کمک کردند.

نظر گابریل کالدرون چه بود؟
ایشان خودش فوتبالیست بزرگی در تیم ملی آرژانتین بوده و تجارب گرانبهایی دارد. شرایط یک بازیکن را هم به خوبی درک می‌کند و...

حالا فکر می‌کنی به بازی با نفت مسجدسلیمان برسی؟
من که در تمرینات گروهی شرکت کردم و مشکل خاصی هم نداشتم، اما باید ببینیم تا روز جمعه چه می‌شود؟ حضور من در لیست این بازی یا حتی بازی کردن یا نکردن بر عهده کادر فنی است.

فکر می‌کنی نتیجه بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان چه شود؟
این بازی در استادیوم آزادی برگزار می‌شود و طبیعی است جو ورزشگاه به سود ماست. هواداران پرسپولیس به ورزشگاه می‌آیند و با حمایت آنان می‌توانیم حریف را در خانه شکست دهیم. البته کار راحتی پیش رو نخواهیم داشت، چون تیم تارتار تیم سختکوشی است.

تا به حال هم در لیگ برتر شکست نخورده است.
بله، در ۱۰ هفته گذشته از لیگ برتر نفت مسجدسلیمان هیچ شکستی نداشته و تیم خوبی است، اما بچه‌های ما هم انگیزه بالایی برای برد این بازی دارند. 

4344