دقیقی: نتایج درخشان سال های اخیر تکرار خواهد شد

دقیقی: نتایج درخشان سال های اخیر تکرار خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- باید به کادر فنی زمان و فرصت داد تا تیم ملی ایران نتایج دلخواه را کسب کند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سعید دقیقی درباره روند تیم ملی عنوان کرد: از ابتدای حضور کی روش در ایران حدود 7 بار به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدم. زمانی که وی به عنوان سرمربی تیم ملی در ایران حضور یافت زمان مناسبی را برای انتخاب بازیکنان، شناخت از ایران، لیگ ایران، فرهنگ، شرایط بازیکنان و مشاورانی که در اختیار داشت و در نهایت عملکردی که مردم دوست داشتند را از خود به جای گذاشت. در جام جهانی2014 ما به سختی توانستیم حضور یابیم اما در جام جهانی 2018 با اردوها و بازیهای دوستانه بسیار و شرایط مطلوب، عملکرد درخشانی داشتیم.

وی ادامه داد: موارد فوق را مطرح کردم تا به این موضوع برسم که کادر فنی جدید نیاز به زمان و فرصت کافی دارد تا بتواند تیم ملی فوق العاده ای را تشکیل دهد. ویلموتس از یک کشور اروپایی وارد ایران شده و نیاز به زمان دارد . حضور ویلموتس دقیقا همراه شد با بازیهای سنگین تیم ملی ایران مقابل تیم هایی که همیشه بازی سختی را با آنها داشتیم. همانطور که می دانید ویلموتس نسل طلایی بلژیک را ایجاد کرده و اکنون نیاز به زمان دارد تا به شناخت کامل از بازیکنان ایران  تیم فوق العاده ای را تشکیل دهد.

دقیقی گفت:در ماههای آتی، شناخت ویلموتس از بازیکنان بیشتر می شود و مطمئنم نتایج بهتر خواهد شد. ایرانی ها مرد روزهای سخت هستند.با حمایت مردم عزیز، تلاش بازیکنان غیرتمند و همچنین رفع مشکلات می توانیم عملکرد فوق العاده ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: باید قبول کنیم مسئولین فدراسیون فوتبال در شرایط بسیار سخت وتحریم های بی اساس که  پشت سر می گذاریم، از هیچ تلاشی برای پشتیبانی از تیم ملی دریغ نکردند. اردوهای تیم های ملی در همه رده ها برگزار می شود، کارهای زیرساختی بسیار خوبی انجام می شود . اما افکار عمومی فقط رده بزرگسالان را می بینند و نتیجه مطلوب از تیم ملی می خواهند. تیم ملی فوتبال بزرگسالان ویترین عملکرد فدراسیون است  اما با مجموعه مدیریتی که اکنون وجود دارد اتفاقات خوبی افتاده و زیر ساخت های  تمرینی و شرایط مناسبی برای تیم های ملی توسعه پیدا کرده و با کمی صبر و حوصله نتایج درخشان مانند چند سال اخیر رقم خواهد خورد و تکرار خواهد شد.

وی در پایان گفت: فوتبالیست ایرانی در مقاطع دشوار نشان دادند مرد روزهای سخت هستند.بازیکنان باید فعل خواستن را در هر لحظه ای صرف  کنند تا شاهد موفقیت بیش از پیش تیم ملی فوتبال باشیم.

4344