پی.اس.جی در فکر جانشین کردن کاوانی با ایکاردی

پی.اس.جی در فکر جانشین کردن کاوانی با ایکاردی

پایگاه خبری فوتبالی- سران باشگاه پاری سن ژرمن تمایل زیادی دارند تا با امضای قراردادی دائمی با مائورو ایکاردی این ستاره آرژانتینی را در تیمشان حفظ کنند.

به گزارش فوتبالی این در حالی است که در دقایق پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی، مائورو ایکاردی بعد از پشت سرگذاشتن فصل پرفرازونشیب و پرحاشیه دراینتر، رختکن این تیم را ترک کرد و با قراردادی قرضی به تیم پاریسی منتقل شد.

البته ایکاردی در بازیهای ابتدایی تیم پاریسی نیمکت نشین بود؛ اما با مصدومیت ادینسون کاوانی ، ایکاردی به ترکیب اصلی پی.اس.جی رسید و حالا یکی از مهره های ارزشمند خط حمله پاریسی ها به حساب می آید. نمایش قابل قبول و خوب او در جمع شاگردان توخل باعث شده تا سران باشگاه پاریسی برای امضای قرارداد دائمی با او دست به کار شوند.  روزنامه گاتزتادلوسپورت چاپ ایتالیا در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که در قرارداد انتقال قرضی ایکاردی به پاریس، این بند درج شده که پاریسی ها می توانند با پرداخت 70 میلیون یورو به اینترمیلان در پایان فصل ، ایکاردی 26 را با قراردادی رسمی به خدمت بگیرند.

از سوی دیگر، قرارداد ادینسون کاوانی در پایان فصل با باشگاه پاری سن ژرمن به اتمام خواهد رسید و پاریسی ها می توانند با جذب مائورو ایکاردی او را جانشین کاوانی در تیمشان کنند.

6363