برزیل 2- 1 مکزیک؛ بچه سلسائو ، قهرمان جام جهانی زیر 17 سال

برزیل 2- 1 مکزیک؛ بچه سلسائو ، قهرمان جام جهانی زیر 17 سال

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی زیر 17 سال برزیل توانست تا با برد 2-1 برابر مکزیک در فینال جام جهانی زیر 17 سال، قهرمان دنیا شود.

به گزارش فوتبالی، این قهرمانی در شرایطی به دست آمد که برزیلی ها پس از برد  3-2 مقابل فرانسه در بازی نیمه نهایی، راهی فینال شده بودند. دیگر فینالیست این دوره از رقابتها تیم ملی زیر 17 سال مکزیک بود که در بازی نیمه نهایی، در ضربات پنالتی هلند را شکست داده بود و به فینال رسیده بود.

در بازی فینال، برزیل موفق شد با نتیجه 2-1 مکزیک را شکست دهد و به مقام قهرمانی رقابت های جام جهانی زیر 17 سال در سال 2019 دست پیدا کند.

با پایان یافتن رقابتهای جام جهانی زیر 17 سال، سونتجه هانسن، مهاجم جوان هلند، با زدن 6 گل در جریان این تورنمنت،  آقای گل این رقابت هالقب گرفت؛ او که محصول  آکادمی فوتبال آژاکس است و دراین باشگاه بازی می کند، یکی از ستاره های آینده دار دنیای فوتبال محسوب می شود.

دستکش طلایی این تورنمنت هم به  ماتئوس دونلی، دروازه بان تیم ملی برزیل رسید. او درجریان این رقابتها، عملکرد درخشانی درون دروازه برزیل داشت و نقش پررنگی در قهرمانی تیمش در رقابت های جام جهانی زیر 17 سال ایفا کرد.

6363