آبیدال: نیمار همیشه یکی از گزینه‌های مورد نظر بارساست

آبیدال: نیمار همیشه یکی از گزینه‌های مورد نظر بارساست

پایگاه خبری فوتبالی - اریک آبیدال، مدیر ورزشی بارسلونا، مدعی شده که علیرغم تلاش های نافرجام این باشگاه برای بازگرداندن نیمار به نیوکمپ، این مهاجم برزیلی همواره یکی از گزینه های موردنظر این تیم خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، ستاره تیم ملی برزیل در تابستان 2017 و با امضای قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو از بارسلونا جدا شده و به باشگاه پاریسن ژرمن پیوست. این بازیکن به پی اس جی کمک کرد که دو قهرمانی در لیگ فرانسه را به دست آورد اما نتوانست به حسرت این تیم در فتح لیگ قهرمانان کمکی کند. در تابستان امسال صحبت های بسیاری پیرامون بازگشت او به نیوکمپ به گوش می رسید و نیمار نیز علنا اعلام کرد که خواهان جدایی از پاریسن ژرمن است اما در نهایت مدیران دو تیم به توافق نرسیدند تا او یک فصل دیگر نیز به حضور خود در فرانسه ادامه دهد.

حالا اریک آبیدال که مدیر ورزشی باشگاه بارسلوناست مدعی شده که این بازیکن 27 ساله همچنان یکی از گزینه های فهرست خرید بارسلوناست. او در این باره به روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو گفت: " نیمار یکی از بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال است و با فلسفه بازی بارسلونا نیز آشنایی دارد. او همیشه یکی از گزینه های بارسلونا خواهد بود اما این موضوع یک موضوع ورزشی است و در بخش مالی و اقتصادی گاهی نمی توان تمامی شرایط را ایجاد کرد. آینده همه چیز را معلوم خواهد کرد. هنوز فرصت بسیاری تا پایان فصل باقی مانده اما در صورت ادامه این وضعیت نیمار نه گزینه اول اما یکی از گزینه های بارسلونا خواهد بود. "

1070