صفا هادی: رابطه من و سردار برادرانه است

صفا هادی: رابطه من و سردار برادرانه است

پایگاه خبری فوتبالی-  صفا هادی هافبک تیم ملی عراق که با زدن ماسک بعد از گل اول به ایران خبر‌ساز شد، درباره اتفاقات بازی با ایران گفت: پیروزی برابر ایران بسیار مهم بود. آنقدر شاد بودیم انگار قهرمان شده‌ایم یا به جام جهانی صعود کرده‌ایم. خیلی خوش‌شانس هستیم که توانستیم مردم کشورمان را خوشحال کنیم. راه صعود به جام جهانی خیلی طولانی است و خیلی مانده تا به این هدف برسیم. بازی مهمی برابر بحرین در روز سه‌شنبه داریم و باید بتوانیم این دیدار را با برد به پایان ببریم تا به جام جهانی صعود کنیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، او درباره‌ی احتمال محرومیت به خاطر زدن ماسک بعد از گلزنی مقابل ایران گفت: برای من اصلاً مهم نیست که تصمیم به محرومیت من بگیرند و فقط شادی مردم کشورم مهم است. می‌خواستم این پیام را نشان دهم که پیام مردم من صلح است. بازی با ایران مسابقه‌ای بزرگ و حساس در منطقه و حتی سطح جهان است. می‌خواستیم نشان دهیم اعتراضاتی که در عراق وجود دارد صلح‌جویانه است و مردم چیز‌های اولیه را می‌خواهند. بازیکنان فوتبال فقط مسئولیت ندارند که در زمین کارشان را انجام دهند و خارج از زمین بازی هم مسئولیت دارند.

هافبک تیم ملی عراق در مورد رابطه دوستانه‌اش با سردار آزمون گفت: رابطه من با سردار به جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ برمی‌گردد و از آن زمان تاکنون با هم در ارتباط بودیم. رابطه ما با هم برادرانه است و قبل از بازی هم ما با هم روبه‌رو شدیم. رابطه ما فرارتر از ارتباطات سیاسی است و برای من او یک ورزشکار و انسان است.

1984