اوبی میکل: هازارد مبهم‌ترین بازیکن دنیاست؛ مسی توپ طلا را می‌برد

اوبی میکل: هازارد مبهم‌ترین بازیکن دنیاست؛ مسی توپ طلا را می‌برد

پایگاه خبری فوتبالی - جان اوبی میکل هافبک نیجریه ای ترازبون اسپور از نحوه تمرینات ادن هازارد هافبک بلژیکی رئال مادرید شدیدا انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، میکل و هازارد با همدیگر چند فصل در چلسی هم بازی بودند و حالا بازیکن نیجریه ای ادعاهای عجیبی را در مورد تمرین کردن با بازیکن بلژیکی مطرح کرده است. اوبی میکل گفته است:"هازارد استعداد بی نظیری دارد. شاید به خوبی مسی نباشد اما می خواهد که پا به توپ حرکت کند. اما مبهم ترین بازیکنی است که در طول عمرم با او کار کرده ام. وقتی تمرین می کردیم، او بی حرکت سر جایش می ایستاد تا وقتی که تمرین تمام شود. اما یکشنبه ها همیشه بهترین بازیکن میدان می شد. او دست به کارهای بی نظیری می زد."

این بازیکن نیجریه ای از سویی ترکیب ایده آلش را هم مشخص کرد که خبری از هازارد در آن نیست. پیتر چک درون دروازه، پائولو فریرا، جان تری، ریکاردو کاروالیو و اشلی کول در خط دفاعی، لمپارد، اسین و بالاک در خط هافبک و جو کول، آرین روبن و دیدیه دروگبا در خط حمله این ترکیب را تشکیل می گویند. میکل گفت که دوست نداشته هازارد را در ترکیب قرار بدهد.

از سویی میکل گفت که مسی باید توپ طلا را ببرد و گفت:"شاید مانه بتواند این جایزه را ببرد اما سطح مسی خیلی بالاتر است. بهترین بازیکن آفریقایی تاریخ؟ از نظر من دیدیه دروگبا بهترین است."

جان اوبی میکل اولین فصل حضورش در لیگ ترکیه را پس از نیم فصل بازی کردن در تیم میدلزبورو در انگلیس سپری می کند. او یازده بازی در این فصل در ترابزون داشته است.