رونالدو: من رکوردهای دیگران را می‌شکنم و بقیه رکوردهای من را می‌شکنند

رونالدو: من رکوردهای دیگران را می‌شکنم و بقیه رکوردهای من را می‌شکنند

سایت رسمی فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی پس از ثبت نود و نهمین گل ملی خود در بازی مقابل لوکزامبورگ و نهایی شدن کار صعود تیم ملی کشورش به یورو 2020 در مورد جنجال روزهای اخیر و قهر کردنش پس از تعویض در مقابل میلان صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن پرتغالی در مورد این که چرا بعد از تعویض شدن در بازی یوونتوس و میلان مستقیما از ورزشگاه خارج شده، گفت:"در سه هفته اخیر به شکل نامحدودی بازی کرده بودم. هیچ جنجالی وجود ندارد. شما خبرنگاران به دنبال ایجاد جنجال هستید. من سعی می کنم که به یوونتوس کمک کنم. هیچ کس دوست ندارد که تعویض شود اما درک می کنم چرا که شرایط خوبی نداشتم. گاهی اوقات نمی توانم بیشتر از این درون زمین تلاش کنم اما جنجال هایی را می سازید که وجود ندارد. باشگاه می دانست که از نظر بدنی شرایط خوبی ندارم اما مهم این بود که برنده شویم و یوونتوس صدرنشین بماند. سعی می کنم که به سریع ترین شکل ممکن به آمادگی برسم."

رونالدو می گوید که با وجود هر دو بازی با پرتغال، هنوز 100 درصد آماده نیست:" برای تیم فداکاری کردم. خطر حذف شدن را حس می کردیم. از خداوند متشکرم. در دوران فوتبالم زیاد مصدوم نشده ام اما این اتفاق ممکن است رخ بدهد و حتی اگر شرایط ایده آلی نداشته باشم، سعی می کنم که بازی کنم."

رونالدو که 99 گل ملی زده در بازیهای بعدی می تواند از رکورد 100 گل عبور کند و به رکورد 109 گل علی دایی نزدیک شود. در ادامه بیان کرد:"طبیعتا گل صدم خود را خواهم زد. اگر من رکوردی بزنم ممکن است شکسته شود و من هم رکوردها دیگران را می شکنم."