آرفی: به جونیور گیر ندهید، مدیرعاملی که او را آورده باید پاسخگو باشد

آرفی: به جونیور گیر ندهید، مدیرعاملی که او را آورده باید پاسخگو باشد

پایگاه خبری فوتبالی- بخشهای مهم گفتگوی خبرگزاری فارس با اشپیتیم آرفی مهاجم سابق پرسپولیس را برایتان انتخاب کردیم:

  • در حال حاضر نمی‌توان گفت که وضعیت پرسپولیس بد است اما به هر حال این تیم کم گل زده و به جزء علی علیپور مهاجم واقعی دیگری ندارد. علیپور هم تا اینجا از 10 بازی فقط 3 گل زده و شاید نسبت به سال‌های قبل کمک کمتری به پرسپولیس کرده است اما بازیکن خیلی خوبی است و شاید امسال هنوز به صورت کامل راه نیفتاده که امیدوارم در ادامه شرایط بهتری داشته باشد.

  •  جونیور بازیکنی است که نه هواداران او را می‌شناسند و نه مربیان پرسپولیس اطلاعی از گذشته او دارند. من هم رزومه‌ای از او نمی‌دانم اما چیزی که وجود دارد این است که مدیرعامل باشگاه و مدیر برنامه‌های جونیور باید پاسخگوی این مسأله باشند که چرا چنین بازیکنی باید به پرسپولیس بیاید؟ این‌ها باید پاسخگوی این اتفاقات باشند نه جونیور. به این بازیکن گفته‌اند که تو به ایران بیا و بازی کن و او هم آمده است. به شما یا من هم این پیشنهاد را می‌دادند به پرسپولیس می‌آمدم. کسی نمی‌تواند به این بازیکن گیر بدهد بلکه باید مدیرعامل و مدیر برنامه‌های این بازیکن به این موضوع پاسخ دهند. این دو نفر باید پاسخ دهند که چطور جرأت کردند چنین بازیکنی را به بزرگ‌ترین تیم آسیا بیاورند؟

  • باز هم می‌گویم که جونیور را نمی‌شناسم و هر چقدر هم که او بازیکن خوبی باشد اگر اینجا احساس راحتی نکند نمی‌تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد. بیل بازیکن خیلی خوبی است اما چون در رئال مادرید احساس خوبی ندارد عملکرد فوق‌العاده‌ای‌ نداشته است. نمی‌دانم که بازیکنان پرسپولیس با جونیور ارتباط خوبی دارند یا اینکه پولش را به موقع می‌دهند یا نه اما اگر او شرایط خوبی نداشته باشد، نمی‌تواند در زمین هم عملکرد مثبتی داشته باشد. البته ایرانی‌ها همیشه با خارجی‌ها رفتار خوبی دارند و احترام آنها را نگه می‌دارند.

  • من اگر مدیر برنامه‌های چنین بازیکنی(جونیور) بودم حتی برای حفظ آبروی خودم هم که شده چنین بازیکنی را به پرسپولیس نمی‌آوردم. باید بازیکنی به پرسپولیس بیاید که مدیر برنامه‌هایش بتواند آن را به هواداران معرفی کند و تماشاگران هم از چنین بازیکنی لذت ببرند. چرا شما جونیور را اذیت می‌کنید؟‌ او  چه گناهی کرده؟ هر کس دیگری هم بود و چنین پیشنهادی را دریافت می‌کرد آن را می‌پذیرفت.

  • مجبور بودم که از پرسپولیس شکایت کنم چرا که یکسال و نیم قبل با مسئولان گذشته تسویه حساب کردم اما حکم فیفا در دست من بود. آقای گرشاسبی که آن زمان مدیرعامل پرسپولیس بود، به من گفت که باشگاه وضعیت مالی خوبی ندارد و به همین دلیل به آنها تخفیف دادم. همان زمان به مسئولان باشگاه گفتم که مالیات من را بدهید تا مشکلی برایم به وجود نیاید اما در حالی که در قرارداد من بندی وجود دارد که این باشگاه باید مالیات من را می‌داد اما این اتفاق رخ نداد و به همین دلیل دچار مشکل شدم.

    1984