رضاوند: برای پوشیدن پیراهن تیم ملی کوتاه نمی‌آیم

رضاوند: برای پوشیدن پیراهن تیم ملی کوتاه نمی‌آیم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تلاش می‌کنم تا در ترکیب استقلال بهترین‌ عملکرد را به نمایش بگذارم و در نهایت پیراهن تیم ملی را بر تن کنم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، آرش رضاوند اظهار داشت: استقلال در بهترین شرایط خود قرار دارد و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم. استقلال در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر با بدشانسی‌ روبه رو شد و نتوانست نتایج خوبی کسب کند اما هرچه از مسابقات گذشت تیم شکل بهتری به خود گرفت و به هماهنگی کامل‌تری رسید.

بازیکن استقلال خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم از الان قهرمان لیگ نوزدهم را شناسایی کنیم کار سختی است چرا که بازی‌های زیادی تا پایان مسابقات باقی مانده و چند تیم مدعی در لیگ حضور دارند.

رضاوند تصریح کرد: استقلال تیم بزرگی است و بی تردید یکی از مدعیان خواهیم بود. در این فصل می خواهیم با جمع‌آوری امتیازات لازم به آن چیزی که استحقاق و لیاقتش را داریم برسیم و دل هواداران را شاد کند.

وی تاکید کرد: تلاش می‌کنم تا در ترکیب استقلال بهترین‌ عملکرد را به نمایش‌ بگذارم و پیراهن تیم ملی را بر تن کنم. این هدف و آرزوی من است و برای رسیدن به آن کوتاه نمی‌آیم.

رضاوند در پایان گفت: استراماچونی یک مربی بزرگ است که از کار کردن با او لذت برده و در این مدت درس‌های زیادی از این مربی ایتالیایی یاد گرفتم.

1984