اظهارنظر عجیب نادری؛ انتظار عراق تهاجمی را نداشتیم

اظهارنظر عجیب نادری؛ انتظار عراق تهاجمی را نداشتیم

پایگاه خبری فوتبالی- بخش مهم گفتگوی روزنامه ایران‌ورزشی با محمد نادری را برایتان انتخاب کردیم. بخشی که به شکست تیم ملی مقابل عراق مربوط است:

  • بعد از باخت مقابل بحرین چرا به عراق هم باختید؟
ما برای برد و جبران باخت قبلی به مصاف بحرین رفتیم. در نیمه اول هم خوب بودیم اما در نیمه دوم خصوصاً بعد از اخراج کاپیتانمان شرایط برای ما سخت شد و متأسفانه باخت بد و تلخی را متحمل شدیم.

  • شرایط بازیکنان عراق به گونه‌ای بود که انگار آنها نسبت به بازیکنان ایران از انگیزه بالا و عطش بیشتری برای پیروزی برخوردار بودند!
جو ورزشگاه اردن سنگین بود. از سوی دیگر ما هم با تمام توانمان بازی کردیم اما انتظار عراق تهاجمی را نداشتیم. عراقی‌ها همیشه تیمی فیزیکی داشتند و اولویت‌شان مقابل ایران دفاع بود اما این بار آنها هجومی بازی کردند و جو ورزشگاه و داوری هم خیلی به آنها کمک کرد تا به پیروزی برسند.

  • اگر عراق تیم بحرین را شکست دهد شرایط برای اول شدن ما ناممکن می‌شود و باید برای کسب رتبه دوم بجنگیم. این مسائل موجب ناامیدی‌تان نشده؟
ما فقط به این فکر می‌کنیم که چهار بازی بعدی‌مان را ببریم و پیروز شویم و صعود کنیم و یک درصد هم به صعود نکردن فکر نمی‌کنیم چون تیم خوب و مربی خوبی داریم و با حمایت هواداران و هموطنانمان پیروز می‌شویم و همه را خوشحال می‌کنیم.

  • اما مردم و هواداران فوتبال خیلی ناراحتند. برای آنها چه صحبتی داری؟
 باور کنید خود ما هم از دو باخت اخیر خیلی ناراحت بودیم و واقعاً شرایط و روزهای سختی را سپری کردیم اما تیم ملی ایران نشان داده که همیشه در سخت‌ترین شرایط بهترین نتایج را گرفته از حماسه ملبورن بگیرید تا بازی‌ها و شرایط سخت که تیم ملی ما از اکثر آنها دست پرخارج شد و بهترین نتایج را گرفت و به نوعی همه را به تیم ملی امیدوار کرد. الان هم من از مردم خواهش می‌کنم که از تیم ملی حمایت کنند و دلسرد نشوند، به حمایت هواداران فوتبال خیلی نیاز داریم و ان‌شاءالله با تلاش زیاد و حمایت آنها شرایط و معادلات را برمی‌گردانیم و صعود می‌کنیم.

1984