محمد بحرانی: ادامه دادن با ویلموتس منطقی نیست

محمد بحرانی: ادامه دادن با ویلموتس منطقی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- محمد بحرانی را به عنوان صداپیشه شخصیت جناب‌خان شناختیم. اما این بازیگر سینما و تلویزیون به شدت فوتبالی است و اتفاقاً نظرات فنی بسیار خوبی هم می‌دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، وقتی دیروز با بحرانی تماس گرفتیم، ساعت‌ها بود که در ترافیک سنگین تهران گرفتار شده بود. از همین‌رو چند دقیقه‌ای فرصت شد تا با بحرانی درخصوص تیم ملی گفت‌وگو کنیم که در ادامه می‌خوانید:

بله دیدم و کلی حرص خوردم. واقعاً نحوه بازی تیم ملی خیلی بد بود. حتی می‌توانم واژه افتضاح را برای نمایش تیم ملی به کار ببرم. به نظرم تیم ملی در همه خطوط گیج و سردرگم بود. من به شخصه خیلی نگران این تیم ملی هستم.

  • به نظر شما مشکل کجاست؟
من فکر می‌کنم این تیم برخلاف تیم کی‌روش انگیزه‌ای برای جنگیدن ندارد. در حالی که ما در هر پست ۲ الی ۳ بازیکن بسیار خوب و آماده در اختیار داریم و یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های آسیا هستیم. نمی‌دانم مشکل کجاست که این تیم نه انگیزه دارد نه روح.

  • بعد از دو شکست مقابل بحرین و عراق، انتقادات زیادی علیه ویلموتس مطرح شده و حتی گفته می‌شود شاید تیم ملی دیگر با او ادامه ندهد.
به نظرم بهترین کار همین است. در واقع ادامه دادن با ویلموتس اصلاً منطقی نیست. نمی‌دانم با چه علمی او را برای تیم ملی انتخاب کردند که تیم ما کوچک‌ترین کارهای تاکتیکی را هم در زمین نمی‌تواند اجرا کند.

  • به نظر شما این تیم می‌تواند به جام جهانی صعود کند؟
خب کار بسیار دشوار است. در واقع دیگر سرنوشت صعود در اختیار ما نیست و باید منتظر لغزش عراق و بحرین باشیم ولی خب مثل همیشه امیدواریم این تیم به جام جهانی برود. فکر می‌کنم ما دوباره به آن دوران چه کنم چه کنم برگشتیم و باید به سختی و با استرس زیاد به جام جهانی برویم. می‌خواستم یک چیزی را عنوان کنم.

  • بفرمایید.
به نظرم خیلی حیف است در قطر حاضر نباشیم و قطعاً این موضوع آینده خیلی از بازیکنان ما را خراب می‌کند. کشوری که نزدیک ما قرار دارد و با یک پرواز کوتاه می‌توانیم به آنجا برسیم. واقعاً نرسیدن ما بسیار ناراحت‌کننده است.

  • خیلی‌ها هم مسعود شجاعی را مقصر اصلی باخت تیم ملی معرفی کردند.
به نظرم شخص مقصر نیست و عوامل زیادی باعث شکست و باخت تیم ملی شدند. انداختن باخت تیم ملی به گردن مسعود بی‌انصافی است.

  • شما گفتید موافق برکناری ویلموتس هستید. چه کسی را مناسب جانشینی او می‌دانید؟
فرد خاصی مد نظرم نیست ولی قطعاً یک مربی ایرانی در این مقطع می‌تواند کمک کند چون دیگر فرصتی برای آزمون و خطای مربی خارجی نیست.

  • به عنوان آخرین سؤال بالاخره بانوان در بازی مقابل کامبوج موفق شدند حضور در ورزشگاه را تجربه کنند. نظرتان چیست؟
خیلی خوب بود. باید به بانوان کشورم تبریک بگویم. حضور خانم‌ها در ورزشگاه را به جرأت می‌توان یکی از بهترین اتفاقات چند سال اخیر در کشور دانست.

1984