شمارش معکوس برای بازگشت نیمار و حضورش در برنابئو

شمارش معکوس برای بازگشت نیمار و حضورش در برنابئو

پایگاه خبری فوتبالی- شمارش معکوس برای بازگشت نیمار به زمین چمن آغاز شده و تمام شواهد و قراین حکایت از آن دارد که او به بازی حساس تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و مصاف با رئال مادرید خواهد رسید.

به گزارش فوتبالی، البته قبل از این بازی، نیمار آمادگی اش را در مصاف با لیل که چهار روز قبل از بازی ورزشگاه برنابئو برگزار خواهد شد، محک خواهد زد. نیمار با موفقیت تمام فازهای پی در پی ریکاوری اش را پشت سرمی گذارد وطبق پیش بینی پزشکان پاری سن ژرمن مراحل بهبودش را طی می کند. او در ماه اکتبر و در بازی دوستانه تیم ملی برزیل مقابل نیجریه مصدوم شده بود و حالا امیدوار است که تا دو ماه دیگر که بازی حساس ورزشگاه برنابئو برگزار خواهد شد، به میادین بازگردد.

طبق گزارشهای منتظره اوضاع نیمار روز به روز بهتر می شود و طبق برنامه ریزی ها او برای بازی با لیل که چهار روز قبل از مصاف با رئال، در ورزشگاه پارک دو پرنس برگزار خواهد شد، به آمادگی خواهد رسید و در آن بازی دقایقی برای تیمش بازی خواهد کرد. اگر همه چیز طبق پیش بینی ها پیش برود، او در بازی برنابئو درترکیب اصلی پاریسی ها قرار خواهد گرفت. خود او هم اصلا دوست ندارد که شانس حضور در آن بازی را از دست بدهد و انگیزه های زیادی برای رویارویی با رئال دارد.

نیمار از روز دوشنبه به تمرینات گروهی پاریسی ها بازخواهد گشت و توخل امیدوار است تا علاوه بر او، شاهد بهبود هرچه سریعتر ادینسون کاوانی هم باشد.

6363