آلونسو: چرا به بایرن رفتم؟ می خواستم رازهای پپ را کشف کنم

آلونسو: چرا به بایرن رفتم؟ می خواستم رازهای پپ را کشف کنم

پایگاه خبری فوتبالی- ژابی آلونسو ستاره سابق باشگاه رئال مادرید حالا هدایت رئال سوسیداد بی را برعهده دارد. او در گفتگو با د اتلتیک، درمورد دلیلش برای ترک رئال مادرید برای پیوستن به بایرن مونیخ در فصل 15-2014 و بازی کردن زیر نظر بایرن پپ گواردیولا صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، آلونسو در این رابطه گفته:« کنجکاوی زیادی داشتم تا رازهای پپ گواردیولا را کشف کنم.» آلونسو در عین حال اعلام کرد که پپ گواردیولا وسواس شدیدی برروی کارش دارد. او دراین رابطه ادامه داد:« گواردیولا اشتیاق طبیعی بی نظیری دارد. هر فصل در دنیای فوتبال طولانی است ولی تا روزهای پایانی فصل هرگز به نظر نمی رسید که پپ خسته باشد. او همیشه هوشیار و آماده بود. شاید همین باعث می شد که بازیکنان تیم دوندگی بیشتری داشته باشند.»

ژابی آلونسو در بخش دیگری از صحبتهایش درمورد مصافهایش با پیراهن بایرن مونیخ با بوروسیا دورتموند حرف زد و گفت:« من از بازی کردن مقابل دورتموند لذت نمی بردم؛ چون آنها آنقدر فشرده و سخت کار می کردند که حس می کردی در حال شکستن هستی. اینطور به نظر می رسید که کلوپ می خواهد که تو را در زندانی بیندازد و می خواهد تو را حبس کند. فشار منظم شدیدی برروی ما وارد می کردند. در تمام دقایق بازی تحت فشار بودیم. من از شرایط روحی حاکم بر این بازیها لذت می بردم؛ چون بازیهای خیلی مهمی بودند ولی چالش برد مقابل دورتموند خیلی سخت و فشرده بود.»

6363