بشار رسن: مردم عراق به این شادی نیاز داشتند

بشار رسن: مردم عراق به این شادی نیاز داشتند

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی صحبت‌ها را انجام می‌دهند و می‌گویند فلانی به یک بازیکن پاس نمی‌دهد و با او در تیم راحت نیست، اما بدانید ما در تیم با هم برادر هستیم.

به گزارش فوتبالی، بدون شک یکی از بهترین بازیکنان دیدار ایران و عراق، بشار رسن بود. ستاره خط میانی عراق و پرسپولیس که پس از پایان این دیدار حرف‌های جالبی زد که خواندن صحبت‌های او خالی از لطف نیست.

فکر می‌کردید برابرتیم قدرتمند ایران به پیروزی برسید؟
این پیروزی را به مردم عراق تبریک می‌گویم. خدا را صد هزار مرتبه شکر که به پیروزی رسیدیم. این برد را به تماشاگرانی که در ورزشگاه بودند و هوادارانی که در ساحت التحریر (میدان آزادی) بغداد حضور داشتند، تقدیم می‌کنیم.

حتماً پیام‌های زیادی هم از هواداران عراقی داشتی؟
تمام عراقی‌هایی که داخل و خارج از کشور هستند، مطمئناً قلبشان همراه ماست. آن‌ها نیاز به این شادی داشتند و ما توانستیم این خوشحالی را به آن‌ها هدیه کنیم. این ۳ امتیاز را کسب کردیم ولی هنوز به جام جهانی راه نیافته‌ایم. ما فقط مقابل ایران به برتری رسیدیم.

بازی سنگین بعدی شما مقابل بحرین است. این بازی را چطور می‌بینی؟
از هواداران، خبرنگاران و هر کسی که کار رسانه‌ای انجام می‌دهد، می‌خواهیم از تیم ملی عراق حمایت کند. ما الان تحت فشار زیادی هستیم. نباید برخی کار‌ها را علیه تیم انجام دهند، چون بازیکنان ما جوان هستند و خیلی‌ها هستند که می‌خواهند فتنه‌ای بین بازیکنان به وجود آورند. خواهشاً این کار‌ها را انجام ندهند، چون حرف‌ها زیاد است.

بیشتر توضیح می‌دهی؟
خیلی صحبت‌ها را انجام می‌دهند و می‌گویند فلانی به یک بازیکن پاس نمی‌دهد و با او در تیم راحت نیست، اما بدانید ما در تیم با هم برادر هستیم و نباید این حرف‌ها زده شود. ما فقط به این فکر می‌کنیم که چطور ۳ امتیاز‌ها را بگیریم و مردم عراق را خوشحال کنیم. ورزشی‌ها و ورزش‌دوستان فقط و فقط از این تیم حمایت کنند، چون ما تنها ۳ امتیاز را برابر ایران گرفتیم و راه زیادی در پیش داریم.

مردم عراق هم به خیابان‌ها ریختند و شادی کردند. یعنی این‌قدر این برد مهم بود؟
ما هم خوشحال هستیم و هیچ چیز غیر از شادی مردم عراق برای ما اهمیت ندارد و امیدوار هستم این شادی‌ها ادامه یابد. ما تلاش می‌کنیم و منتظرشان هستیم تا از ما در مراحل بعدی مقدماتی اگر صعود کردیم، حمایت و پشتیبانی داشته باشند.

در پایان حرف ناگفته‌ای نداری؟
باز هم به عراقی‌ها تبریک می‌گویم. ان‌شاالله امنیت و سلامتی به کشورمان برگردد. از همه ممنون هستیم و به فوتبال‌دوستان عراقی تبریک می‌گوییم. 

4344