انتقاد تند ریوالدو از تیته: او آینده پاکتا را به آتش می کشد

انتقاد تند ریوالدو از تیته: او آینده پاکتا را به آتش می کشد

پایگاه خبری فوتبالی- در دنیای فوتبال برخی از پیراهنها سمبلیک و به یادماندنی هستند و یکی از این پیراهنها، پیراهن شماره 10 تیم ملی برزیل است که یادآور قهرمانان اسطوره ای سلسائو است. این پیراهن تا به امروز دراختیار نیمار بود ولی در بازی دوستانه تیم ملی برزیل مقابل آرژانتین که در عربستان برگزار و با برد 0-1 آرژانتین به پایان رسید، این پیراهن برتن بازیکنی دیده شد که تقریبا گمنام بود. بازیکنی به نام لوکاس پاکتا

به گزارش فوتبالی، همین تصمیم و همین اتفاق غیرمنتظره باعث شده تا بسیاری نسبت به تصمیم تیته دراین رابطه، از او انتقاد کنند. یکی از این افراد، ریوالدو است. بازیکن سابق بارسلونا از اینکه پیراهن شماره 10 برزیل را به تن پاکتا دیده حسابی عصبانی شده و عصبانیتش را در صفحه رسمی اش دراینستاگرام ابراز کرده. او در بخشی از صحبتهایش گفته که تیته ممکن است با این کار این بازیکن 22 ساله و فوتبالش را به آتش بکشد.

پاکتا، بازیکن میانی تیم میلان در بازی جذاب وتماشایی برزیل و آرژانتین در ترکیب اصلی قرار گرفت و در پایان نیمه اول بدون آنکه درخشش خاصی داشته باشد تعویض شد و زمین مسابقه را ترک کرد. 

حالا ریوالدو دراین رابطه در پست اخیرش در اینستاگرام نوشته:« من بازی برزیل و آرژانتین را دیدم و از دیدن آنچه برسر پیراهن شماره 10 تیمم آمد حسابی ناراحت شدم. پیراهن شماره 10 برزیل را در بازی با آرژانتین به پاکتا داده بودند. پیراهنی که همه دنیا برایش احترام خاصی قائلند. این پیراهن برای نیمکت نشینی نیست.. برای تعویض شدن در بین دو نیمه هم نیست. این پیراهن، پیراهنی است که همه دنیا آن را می شناسند و برایش احترام خاصی قائلند چون توسط بزرگانی مثل پله، ریولینو، زیکو، ریوالدو، کاکا، رونالدینیو و نیمار استفاده شده است. »

البته او تیته را مقصر این ماجرا می داند و با پاکتا مشکلی ندارد:« پاکتا مقصر نیست. تقصیر کادر فنی است. چون آنها اهمیت و ارزش این پیراهن را می شناسند و می دانند که این کار ممکن است آینده یک بازیکن 22 ساله را به آتش بکشد. پاکتا بازیکنی است که آینده درخشانی در تیم ملی برزیل انتظارش را می کشد.»

  

6363