رئیس فدراسیون فرانسه: بنزما مثل الاغ رفتار کرد و ماجراجویی اش درتیم ملی تمام شده

رئیس فدراسیون فرانسه: بنزما مثل الاغ رفتار کرد و ماجراجویی اش درتیم ملی تمام شده

پایگاه خبری فوتبالی-درخشش کریم بنزما در ترکیب رئال مادرید در ماه های اخیر باعث شده بود تا صحبتهای متعددی در مورد احتمال بازگشت او به اردوی خروسها مطرح شود و حتی برخی از هواداران فوتبال فرانسه خواهان بازگشت او به اردوی تیم ملی کشورشان بودند.

به گزارش فوتبالی، آخرین باری که بنزما برای تیم ملی فرانسه به میدان رفته بود به چهارسال و یک ماه و هشت روز پیش برمی گردد (دیدار فرانسه مقابل ارمنستان که با برد 0-4 فرانسوی ها و با دو گل بنزما به پایان رسید.) اما حالا نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه آب پاکی را روی دستان بنزما ریخته و هرگونه احتمال بازگشت او به تیم ملی کشورش را منتفی دانسته است. او در گفتگو با رادیو مونته کارلو دراین باره گفته:ن کریم بنزما بازیکن خوبی است. من هرگز توانایی های فوتبالی او را زیر سوال نمی برم. او یکی از بهترین بازیکنان دنیا در پست تخصصی اش است ولی ماجراجویی او در تیم ملی فرانسه به پایان رسیده است.»

چهارسال پیش و جنجال ایجاد شده میان کریم بنزما و والبوئنا باعث شد تا نام او از لیست بازیکنان فرانسه خط بخورد. در این میان آقای لوگرائه همیشه از تصمیم دشان برای دعوت نکردن بنزما به اردوی تیمش حمایت کرده است و چند ماه بعد از این اتفاقات دراین باره گفته بود:« بنزما مرتکب اشتباه احمقانه ای مثل یک الاغ داشت. او فردی است که چندان محبوب نیست.» و یک بار دیگر درمورد بنزما گفت:« باید کر و کور باشی تا نتوانی درک کنی که دعوت کردن بنزما کار سختی خواهد بود. بحثی دراین رابطه وجود ندارد.»

البته در طول این مدت بنزما هم ساکت نماند وبارها دراین رابطه صحبت کرد. در اکتبر سال 2018 رئیس فدراسیون فرانسه در صحبتهایی گفته بود:« چیزی علیه بنزما برای گفتن ندارم.او همیشه درتیم خیلی خوب رفتار کرده ولی فکر می کنم که تیم ملی برای او تمام شده است. به ویژه به این خاطر که برای مدتی از اوج به دور بوده.» و در آن زمان بنزما با بهره گیری از شبکه های اجتماعی به دفاع از خودش پرداخت:« آقای لوگرائه، از شما می خواهم که مرا فراموش کنید و بگذارید در آرامش باشم. فرانسه قهرمان دنیاست و این مهم است و بقیه چیزها اهمیتی ندارد.ممنون.»

اما درخشش کریم بنزما در ترکیب رئال در ماه های اخیر باعث شده تا موج عظیمی در فرانسه برای بازگشت او به تیم ملی راه بیفتد. بنزما درحال حاضر آقای گل لالیگاست و 9 گل زده و با یازده گلی که در بازیهای رسمی این فصل برای رئال به ثمر رسانده، اوضاع بهتری نسبت به امباپه (با 9 گل رسمی دراین فصل)، گریزمان (4 گل)، و ژیرو (1 گل) دارد.

6363