پاشازاده: شناخت استراماچونی از استقلال کامل شده است

پاشازاده: شناخت استراماچونی از استقلال کامل شده است

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: استراماچونی در هفته‌های ابتدایی فصل از استقلال شناخت کافی نداشت اما هرچه گذشت اطلاعات وی از بازیکنان کامل شد و در این چند بازی اخیر سرمربی آبی‌پوشان به بهترین شکل از شاگردانش بازی گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، مهدی پاشازاده اظهار داشت: استقلال شرایط خوبی پیدا کرده است و نمودار این تیم از ابتدای فصل تا به امروز در مسیر پیشرفت قرار دارد.

وی افزود: استراماچونی در هفته‌های ابتدایی فصل از استقلال شناخت کافی نداشت اما هرچه گذشت اطلاعات وی از بازیکنان کامل شد و در این چند بازی اخیر سرمربی آبی‌پوشان به بهترین شکل از شاگردانش بازی گرفته است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال نفرات خوب و شایسته‌ای را در اختیار دارد اما در سه جام درگیر است و همان‌طور که استراماچونی اعلام کرده است به چند بازیکن خوب نیاز دارد.

پاشازاده تصریح کرد: استقلال با پیروزی‌هایی که در هفته‌های اخیر کسب کرده به جمع مدعیان قهرمانی نزدیک شده است اما اگر می‌خواهد در پایان فصل به این عنوان با ارزش برسد باید روند فوق را ادامه دهد.

وی تاکید کرد: استقلال دو بازی حساس با تیم‌های سپاهان و شهر خودرو که هر دو تیم از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شوند پیش رو دارد و این دو مسابقه برای آنها از اهمیت زیادی برخوردار بوده و می‌تواند سرنوشت آبی‌پوشان را مشخص کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: در روزهای اخیر استقلال با حاشیه‌هایی روبرو بوده است که باید این حاشیه‌ها از بین رفته و در رونی تیمی استقلال مشکل ایجاد نکند.

1984