حمله شدید سیلوا به مسی: او داوران را کنترل می‌کند و به ما می‌خندد

حمله شدید سیلوا به مسی: او داوران را کنترل می‌کند و به ما می‌خندد

پایگاه خبری فوتبالی - تیاگو سیلوا پس از دیدار شب گذشته تیم ملی برزیل برابر آرژانتین که با شکست این تیم همراه بود حمله شدیدالحنی را خطاب به لیونل مسی انجام داد. 

به گزارش فوتبالی، فوق ستاره بارسلونا شب گذشته تک گل دیدار دوستانه دو تیم آرژانتین و برزیل که در عربستان سعودی برگزار شد را در دقیقه 14 و روی توپ برگشتی پنالتی خود که توسط آلیسون بکر مهار شده بود، به ثمر رساند. مسی پس از سه ماه محرومیت و دوری از تیم ملی بار دیگر پیراهن آرژانتین را بر تن کرده بود و پس از پایان نیمه اول نیز با سرمربی برزیل یک درگیری لفظی داشت و به او گفته بود که دهانش را ببند. تیاگو سیلوا، مدافع تیم ملی برزیل، پس از بازی با حمله این بازیکن مدعی شد که او احترامی برای رقبا قائل نیست و تلاش می کند که با فشار آوردن به داوران آنها را مجاب به گرفتن تصمیم دلخواه خود کند. 

سیلوا در این باره گفت: " او می خواست بازی را کنترل کند. دو بازیکن را زد و داور هیچ واکنشی نشان نداد. من با داور بحث کردم و او به من می خندید. باید به تیم رقیب احترام گذاشت. او همیشه داوران را مجبور می کند که در مناطق خطرناک به نفع تیمش ضربه آزاد اعلام کنند و همیشه همینطور رفتار می کند. ما با بعضی بازیکنان که در اسپانیا بازی می کنند، صحبت کردیم و می دانیم که آنجا نیز همینطور است. او سعی می کند بازی و تصمیمات داور را کنترل کند. در لیگ قهرمانان این امتیاز را ندارد چون داوری سخت تر است و او تلاشی برای کنترل بازی نمی کند. سخت است که این حرف را درباره احترام در زمین و درباره بازیکنی که بسیاری او را دوست دارند، بزنیم. هر چقدر رقابت جدی باشد، احترام مهمتر است. "

1070