مسی: رقابت با برزیل بیش از قبل شده و شکست دادن آنها لذتبخش است

مسی: رقابت با برزیل بیش از قبل شده و شکست دادن آنها لذتبخش است

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی پس از بازگشت به تیم ملی در شرایط خوبی قرار دارد و معتقد است که رقابت آرژانتین و برزیل بیشتر از همیشه است و همین موضوع شکست دادن آنها را لذتبخش می کند. 

به گزارش فوتبالی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین موفق شد شب گذشته تک گل پیروزی بخش این تیم را در دیدار برابر برزیل به ثمر برساند تا بازگشتی پر قدرت پس از 3 ماه دوری از پیراهن تیم ملی داشته باشد. آرژانتین با این گل موفق شد برای اولین بار پس از سال 2017 برابر رقیب سنتی خود به پیروزی برسد و مسی پس از سوت پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: " رقابت با برزیل بیشتر از قبل شده و شکست دادن آنها همیشه لذتبخش است. وقتی می بری یعنی بهتر کار کردی. ایده های مربی به خوبی در زمین پیاده شده اند و همه چیز بسیار خوب و مثبت پیش رفت. "

حالا آرژانتین در انتظار دیدار دوستانه روز دوشنبه برابر اروگوئه است تا شرایط آماده سازی تیم خود را برای بازی های انتخابی جام جهانی 2022 قطر که از سال آینده میلادی آغاز می شود، بهتر کند. شاید این جام جهانی آخرین فرصت مسی برای کسب یک موفقیت بزرگ با تیم ملی آرژانتین باشد و به همین دلیل از اهمیت خاصی برای او و هم تیمی هایش برخوردار است. 

1070