اگر کی‌روش جای ویلموتس بود چه می‌کرد؟

اگر کی‌روش جای ویلموتس بود چه می‌کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- می‌گویند با گذشته نمی توان زندگی کرد ولی می توان از آن درس گرفت. اگر مارک ویلموتس و فدراسیون فوتبال نمی خواهند با گذشته زندگی کنند، حداقل از آن درس بگیرند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرآنلاین، تیم ملی دو شکست متوالی داشته و حالا کارش تا حدودی به اما و اگر کشیده است. ایران در دور اول مقدماتی جام جهانی خیلی زود به در بسته خورد و خیلی ها اعتقاد دارند با ادامه این شرایط فعلی، راهی برای صعود نمی یابیم.

بی شک مارک ویلموتس و فدراسیون باید تغییر رویه داشته باشند، به ویژه حالا که مربی بلژیکی نه تنها پول قسط قبلی که قسط بعدی را هم گرفته است. یعنی منتقدان از فدراسیون فوتبال توقع دارند که حداقل الان مسئولان بتوانند این مربی را پای کار بیاورند.

اگر کی روش به جای ویلموتس بود بعد از شکست مقابل بحرین و عراق بلوایی به راه می انداخت. او بی شک فدراسیون را تحت فشار می گذاشت تا اردوها یا مینی اردوهایی برای تیم ملی جور کنند. قطعا به فدراسیون فشار می آورد که چند بازی دوستانه جور کند. نزدیکان کی روش می دانند او در چنین شرایطی دست به چه کارهایی می زد. لازم بود تنها خطر حذف را احساس کند تا ساعات کاری اش در کمپ تیم ملی را افزایش دهد.

حالا.... حالا به ویلموتس نگاه کنید. بعد از دو شکست سخت،به جای آنکه بماند و برنامه ریزی کند و فدراسیون را تحت فشار بگذارد، به خانه اش در بلژیک بازگشته. گویا او اصلا دغده ای برای صعود ندارد و ترجیح می دهد چند روز قبل از بازی بیاید و چند روز بعد از بازی برود. منتقدان می گویند او مربی پروازی است و بیش از حد هم پروازی است. آیا با ادامه این سیاست و این رویه شانسی برای صعود تیم ملی قایل هستید؟

1984