جمشیدی: به تصمیم منصوریان احترام می‌گذاریم/ بازیکنی برای معاوضه با استقلال نداریم

جمشیدی: به تصمیم منصوریان احترام می‌گذاریم/ بازیکنی برای معاوضه با استقلال نداریم

پایگاه خبری فوتبالی- سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد، این باشگاه به تصمیم علیرضا منصوریان برای کنار گذاشتن دو بازیکن تیم ذوب‌آهن احترام می‌گذارد.

به گزارش فوتبالی، احمد جمشیدی درباره کنار گذاشته شدن زبیر نیک‌نفس و محمدباقر صادقی از تیم فوتبال ذوب‌آهن و وضعیت این تیم اظهار داشت: منصوریان و کادر فنی تیم تغییراتی ایجاد کرده و دو بازیکن را در اختبار باشگاه قرار داده‌اند و امیدواریم با این تغییرات و رویکرد جدیدی که در تیم است موفقیت حاصل شود و مشکلات تیم حل شود.

وی درباره دلایل کنار گذاشته شدن این بازیکنان عنوان کرد: تمرینات تاکنون تعطیل بوده و هنوز دلیل این تصمیم منصوریان را نمی‌دانیم، ولی دلیلش هر چه که بوده است ما به آن احترام می‌گذاریم. البته امروز یا فردا این موضوع را بررسی می‌کنیم, چون هنوز نظر منصوریان را نمی‌دانیم و این دو بازیکن فقط در اختیار باشگاه قرار گرفته‌اند. 

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درباره وضعیت منصوریان و اینکه به او تا نیم‌فصل فرصت داده شده است, تصریح کرد: شرایطی را برای ادامه همکاری لحاظ کرده‌ایم و امتیازاتی که مدنظر است تا نیم‌فصل باید کسب شود تا همکاری با منصوریان تداوم پیدا کند.

جمشیدی راجع به اینکه گفته می‌شود قرار است ذوب‌آهن و استقلال برخی بازیکنان‌شان را معاوضه کنند, به تسنیم گفت: تاکنون هیچ حرفی در این باره رسماً مطرح نشده است. این مسائل گمانه‌زنی رسانه‌هاست. ما الان در شرایطی نیستیم که بتوانیم بهترین بازیکنان‌مان را معاوضه کنیم. ما به بازیکنان اصلی‌مان نیاز داریم و علاوه بر حفظ آنها باید تیم را تقویت کنیم, نه اینکه بخواهیم تیم را با تغییرات ضعیف کنیم. اگر بازیکنی را سرمربی و کادر فنی کنار بگذارد قبول می‌کنیم، اما در نه بازیکنی را معاوضه نمی‌کنیم و نه در این شرایط می‌فروشیم. بازیکنان ما علاقه‌مند هستند در ذوب‌آهن بمانند و این هم منطقی است که باشگاه در این شرایط به دنبال حفظ آنها باشد.



9697