کرایف: بازیکنان به دلیل قوانین مالیاتی اسپانیا از لالیگا می‌روند

کرایف: بازیکنان به دلیل قوانین مالیاتی اسپانیا از لالیگا می‌روند

پایگاه خبری فوتبالی - یوردی کرایف باور دارد که جدایی بازیکنان بزرگ از لیگ فوتبال اسپانیا به دلیل قوانین مالیاتی است که در این کشور جریان دارد. 

به گزارش فوتبالی، در سال های اخیر بازیکنان بزرگ زیادی از جمله نیمار و کریستیانو رونالدو تصمیم گرفته اند که پس از مدت های حضور در رقابت های لالیگا از این لیگ جدا شده و به سایر لیگ های معتبر اروپایی بپیوندند. یوردی کرایف که درباره بازگشت نیمار با رسانه ها صحبت می کرد، مدعی شد که قوانین مالیاتی اسپانیا یکی از دلایلی است که ادامه حضور یا پیوستن بازیکنان بزرگ به لیگ این کشور را سخت می کند. او در این باره گفت: " نیمار مطمئنا بازیکنان سرنوشت سازی است. می بینیم که بازیکنان بزرگی لالیگا را ترک می کنند. با توجه به قوانین مالیاتی سایر کشورها از اینجا بهتر هستند و بدین ترتیب بعضی از آنها می توانند خیلی راحت جای لیگ اسپانیا را بگیرند. "

او در ادامه درباره احتمال بازگشت نیمار و عدم حضور بازیکنانی مانند آنسو فاتی در صورت رخ دادن این اتفاق اضافه کرد: " از آنچه که هر هفته در رسانه ها می خوانم باید بگویم که خبرهای بزرگ این است که کسی بازی می کند یا نه و این بدین معناست که بازیکن دیگری به میدان نمی رود. مربیگری کار بسیار دشواری است. حالا یک بازیکن 16 ساله مسیر خود را هموار کرده و همه را با توانایی ها خود شگفت زده کرده است. مشکل این است که با جذب یک بازیکن روند پیشرفت دیگری قطع خواهد شد. " 

1070