مسی و پایان دادن به طلسم هفت ساله در بازی برزیل- آرژانتین

مسی و پایان دادن به طلسم هفت ساله در بازی برزیل- آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی- لیونل مسی ستاره باتجربه تیم ملی آرژانتین و دارنده پنج توپ طلای دنیای فوتبال در جریان بازی دوستانه آلبی سلسته مقابل برزیل تنها گل بازی را به ثمر رساند تا آرژانتین در ریاض 0-1 از سدبرزیل عبور کند. این اولین بار از سال 2012 است که مسی در دیداری مقابل سلسائو به گل رسید.

به گزارش فوتبالی، این اولین بار در هفت سال اخیر بود که مسی توانست دروازه برزیل را باز کند. مسی بعد از اخراج دربازی آرژانتین مقابل شیلی در کوپا آمه ریکا و انتقادات تندش علیه مسئولان برگزاری این تورنمنت با محرومیتی سه ماهه روبرو شده بود و امشب بعد از اتمام این سه ماه مجددا به ترکیب تیم ملی کشورش بازگشت.

گل مسی مقابل برزیل در دقیقه 12 بازی  واز روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. السیون دروازه بان برزیل موفق به مهار پنالتی مسی نشد تا او شصت و نهمین گلش را در 137 دیدار ملی اش برای آرژانتین به ثمر برساند.

آخرین باری که مسی موفق به گلزنی به تیم ملی برزیل شده بود، به سال 2012 برمیگشت که او در آن زمان در دیداری دوستانه که با برد 3-4 آلبی سلسته مقابل برزیل به پایان رسیده بود، برای تیمش هت تریک کرده بود.

بعد از آن بازی دو تیم برزیل و آرژانتین 4 بار دیگر با هم روبرو شده بودند که مسی در این 4 بازی که با سه باخت و یک برد آرژانتین همراه شده بود، نتوانسته بود تابرای تیمش به گل برسد. 

با این باخت، برزیلی ها در پنج بازی اخیرشان طعم برد را نچشیده اند و آرژانتین به چهارمین بردش در شش بازی  اخیر دست یافت.

بازی بعدی تیم ملی آرژانتین، دیدار دوستانه این تیم مقابل اروگوئه است که درروز دوشنبه برگزار خواهد شد و البته این بازی ممکن است به خاطر مسائل سیاسی لغو شود. برزیل هم در روز سه شنبه بازی دوستانه بعدی اش را در ابوظبی مقابل کره جنوبی برگزار خواهد کرد.

مسی هفته آینده به اسپانیا بازخواهد گشت و خودش را برای حضور در بازی بعدی بارسلونا که مقابل لگانس برگزار خواهد شد، آماده خواهد کرد.

6363